فیلتر صنعتی در شهرک صنعتی خرمدشت تهران ( فروش )

Industrial filter-1
Industrial filter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هنرکده فن و هنر ایران زمین از سال در منطقه قلهک مشغول به کار بوده و در گذشت این سالیان توانسته تجارب و تجهیزات خود را برای ساخت نمونه های سفارشی و  بسیار با کیفیت آماده کند . ما از ابتدا نمونه ساز بودیم و هیچ گاه تمایل به سری سازی نداشتیم  . ما از اهالی قدیم منطقه قلهک هستیم , اصالتا یزدی هستیم .  ...  هم اکنون در تهران شهرک صنعتی خاوران مستقر هستیم و آماده ارائه خدمات نجاری , طراحی  و مشاوره  به مشتریان هستیم .

شرکت تهویه نو آستیاک (سهامی خاص) مجری و تولید کننده کانال های انتقال هوا (کانال سازی و طراحی و اجرای سیستم های اگزاست موضعی و سیستم های شوتینگ زباله و ملحفه با گرد هم آوری مجرب ترین و حرفه ای ترین افراد در این زمینه و با هدف صنعتی کردن و علمی ساختن...

درباره شرکت: شرکت شهرآفتاب باپشتوانه سالها تجربه و فعالیت درحوزه تولید نایلون، نایلکس ، سلفون وظروف یکبارمصرف و همچنین با تاسیس کارخانه فعالیت خود را آغاز کرد. شهر آفتاب با محوریت بخشیدن به سفارشات چاپ و تبلیغات ازسال رضایت مشتریان با هدف توسع...


فیلتر جداکننده یا سپراتو کمپرسور یکی دیگر از انواع فیلترهاست که به منظور جداسازی ذرات در دستگاه های کامپرسور تولید میشود. این نوع فیلترها بیشتر در دستگاه هایی که تجریه روغن را انجام می دهند، مورد است.فاده قرار میگیرد. وظیفه این فیلتر جداسازی روغن و بخار هوای فشرده در کمپرسور است..

در حالت کلی اجزاء مختلفی در کنار هم قرار گرفته‌اند تا فیلترهای صنعتی شکل بگیرند. طراحی و ساخت اینگونه فیلترها نه تنها باید از ورود ذرات جامد در داخل سیال جلوگیری به عمل آورد بلکه باید بتواند آنچه به عنوان محلول باقی مانده است. را نیز تصفیه کند. به همین دلیل یک فیلتر صنعتی باید خصوصیات مهمی از جمله موارد زیر را داشته باشد:

فیلتر صنعتی وظیفه دارد که آلاینده ها و ترکیبات جامد موجود در سیالات را از هم جدا کند. تصفیه سیالات در فیلترهای صنعتی به طور کلی به دو حالت انجام می شود. در حالت اول زمانی که سیال در حرکت است. و خارج می شود این عمل انجام می شود. در حالت دوم زمانی عمل فیلتر انجام می شود که جریان سیال قطع باشد.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی خرمدشت تهران