لنت صنعتی در تهران ( فروش )

Industrial pad-1
Industrial pad-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.


لنت ورق خام به ابعاد * سانتیمتر مربع مناسب برای کاربرد در لنت های صنعتی . این نوع لنت بر حسب سفارش مشتری تولید می شود و از داخل ان میتوان انواع لنت صنعتی با اشکال هندسی متفاوت را تولید کرد این نوع لنت مناسب برای کلیه پرس های ضربه ای و مکانیکی میباشد ودارای سطح اصطکاک و گیرندگی بالا میباشد لنت سازان عاملیت فروش لنت های ورق ایرانی ترکیه و المان لنت ورق خام به ابعاد * سانتیمتر مربع مناسب برای کاربرد در لنت های صنعتی . این نوع لنت بر حسب سفارش مشتری تولید می شود و از داخل ان میتوان انواع لنت صنعتی با اشکال هندسی متفاوت را تولید کرد این نوع لنت مناسب برای کلیه پرس های ضربه ای و مکانیکی میباشد ودارای سطح اصطکاک و گیرندگی بالا میباشد گروه صنعتی لنت سازان عاملیت فروش لنت های ورق ایرانی ترکیه و المان. لنت ورق خام به ابعاد * سانتیمتر مربع

لنت های ترمز لقمه ای توسط گروه صنعتی لنت سازان تولید یا وارد می شوند.برندهای متنوعی که شرکت لنت سازان با آنها فعالیت می کنند از جمله شولر آلمان، تی جی کو، ارن بالاتا ترکیه می باشند.تراکم بالای مواد ترمزی در این لنت های لقمه ای باعث می شوند تا این لنت ها بهترین انتخاب برای دستگاه پرس فورج باشند.

با توجه به مشکلات مربوط به سلامتی در است.فاده از آزبست در تولید انواع لنت صنعتی بسیاری از کشور ها تولید و یا واردات لنت ترمز آزبست دار را ممنوع اعلام نموده که کشور ایران نیز در این دسته قرار دارد. البته برخی از لنت های لقمه ای و حتی لنت های فردو موجود در بازار تولیدات قدیم و در انبار ها بصورت آزبست دار نیز یافت می شوند. محدودیت بکارگیری آزبست برای تولید کنندگان لنت صنعتی سبب شده تا در طی چند دهه احیر برای افزایش قابلیت های مقامت اصطکاکی در برابر سایش به ترکیباتی کم خطر تر و جایگزین آزبست دست یابند. در مقایسه از نظر شکل ظاهری لنت های صنعتی آزبست دار اغلب رنگی تیره تر از لنت های بدون آزبست هستند.



( فروش ) های دیگر در تهران