پیچ و مهره و میخ در تهران ( فروش )

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، مسئولیت سرپرستی و برنامه‌ریزی امور مربوط به برنامه‌های جامع و کلی شهرداری تهران را بر عهده دارد. همین‌طور مدیریت منابع انسانی اعم از امور است.خدامی منابع انسانی، ارزیابی عملکرد، آموزش و نگه‌داشت منابع انسانی از دیگر وظایف این نهاد است..

شهرداری تهران با چالش‌هایی نیز مواجهه است. از آن جمله در زمینه رفع مشکل‌های شهری اعم از ترافیکی و زیست‌محیطی و نیز فساد در بخش‌هایی از این نهاد شهری موضوع‌هایی‌ست که کم و بیش مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته‌است.

از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.


فروشگاه موسوی ارائه کننده انواع پیچ و مهره،پیچ آلن،پیچ خشکه،پیچ و مهره است.یل،واشر تخت،واشر فنری، رول بولت،مهره کاسه نمدی ،پیج واشر دار،شیروانی.سرتخت مته.واشردار مته.بکسی سوزنی.میخ پرچ ساده و واشردار.مهره خشکه و اهنی.پیچ و مهره داربستی.بست داربتی کامل.پیچ گاردریلی.پیچ و مهره نوار نقاله.مهره سربسته،مهره کاسه نمدی،پیچ واشر دار،مهره واشر دار،پیچ اتاقی،مهره چاکدار،پیچ بنز. ولو و انواع پیچ های خودرویی سبک و سنگین و ... موجود است..

پیچ چشمی،گونه‌ای از پیچ است. که در انتهای یک سمت آن، یک حلقه وجود دارد. از پیچ های چشمی به منظور اتصال محکم و ثابت یک حلقه ی نگهدارنده به یک سازه است.فاده می شود؛ در نتیجه می‌توان طناب ها یا کابل ها را به آن متصل کرد یا گِره زد.

در بازار ایران اغلب از نمونه های است.اندارد DIN پیچ و مهره های صنعتی است.فاده می شود. البته این امر در مورد است.اد بولت ها که پیچ های مصرفی در صنایع نفت و پتروشیمی هستند متفاوت بوده و از آنجایی که اغلب است.اندارد های این صنعت اینچی هستند است.اد بولت مصرفی در این صنعت نیز از است.اندارد اینچی ASTM A طبعیت می کند.



( فروش ) های دیگر در تهران