لنت صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Industrial pad-1
Industrial pad-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


لنت ترمزی تریمات انگلستان قابل است.فاده در دستگاه های نساجی می باشد.لنت های صنعتی است.فاده شده در دستگاه نساجی تراکم مواد پایین تری نسبت به لنت های دیگر دستگاه های صنعتی دارند.گروه صنعتی لنت سازان فروش انحصاری لنت های تریمات انگلستان را بر عهده داشته و با سرتیفیکیت به روز انواع لنت را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

لنت های ترمز لقمه ای توسط گروه صنعتی لنت سازان تولید یا وارد می شوند.برندهای متنوعی که شرکت لنت سازان با آنها فعالیت می کنند از جمله شولر آلمان، تی جی کو، ارن بالاتا ترکیه می باشند.تراکم بالای مواد ترمزی در این لنت های لقمه ای باعث می شوند تا این لنت ها بهترین انتخاب برای دستگاه پرس فورج باشند.

با دوام طولانی مدت و قابلیت انتقال حرارت عالی ، نیمه فلزی رایج ترین نوع پد ترمز است. که به طور گسترده در وسایل نقلیه مختلف است.فاده می شود. از سیم فلزی یا پشم ، گرافیت یا مس و اصلاح کننده های اصطکاک ساخته شده است.. این پد ترمز حاوی تقریبا ٪ - ٪ فلز است.. سر و صداهای بیشتری ایجاد می کند، روتورها را سریعتر می پوشاند و در دماهای پایین کمتری قرار می گیرد.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان