پیچ و مهره و میخ در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


این است.اندارد توسط جامعه مهندسین آلمان تبیین شده و لیست کاملی را برای انواع پیچ و مهره از نظر شکل، کلاس و گرید و سایز و طول دنده و گام ارائه نموده است.. است.فاده از است.اندارد DIN در پیچ و مهره ها نه تنها در ایران بلکه در سر تا سر دنیا بدلیل بالا بودن دقت و پردازش به جزئیات مهم در انتخاب پیچ و مهره بسیار متداول است.. شایان ذکر است. که کشور آلمان پایه گذار این است.اندارد به عنوان قلب اروپا در تولید اتصالات مطرح بوده و بسیاری از کشور ها برای سفارش پیچ ومهره های صنایع نظامی و سنگین بصورت مستقیم خرید خود را از کشور آلمان انجام میدهند.

هر چند در بررسی کلاس و گرید پیچ و مهره صنعتی اغلب از مفهوم تنسایل به تنهایی است.فاده می شود اما سختی سطحی نیز که با کمیت هایی مانند راکول، برینل و ویکرز مشخص می شود و معیاری برای بررسی قابلیت پیچ و مهره صنعتی در برابر تنش های سایشی است. از فاکتور های مهم کیفی بالاخص در انتخاب نوع دنده ریز Fine thread یا دنده درشت Coarse thread برای پیچ و مهره محسوب می شود. سختی سطحی پایین سایش سریع را بدنبال داشته و از این رو در گرید های آهنی از پیچ و مهره صنعتی مثل گرید و یا کلاس و نمی توان از دنده های ریز در تولید پیچ و مهره است.فاده نمود. در زیر به بررسی مهمترین گرید ها و کلاس های پیچ و مهره صنعتی می پردازیم.

در بازار ایران اغلب از نمونه های است.اندارد DIN پیچ و مهره های صنعتی است.فاده می شود. البته این امر در مورد است.اد بولت ها که پیچ های مصرفی در صنایع نفت و پتروشیمی هستند متفاوت بوده و از آنجایی که اغلب است.اندارد های این صنعت اینچی هستند است.اد بولت مصرفی در این صنعت نیز از است.اندارد اینچی ASTM A طبعیت می کند.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان