واشر در شمال تهران ( فروش )

Washer-1
Washer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله الهیه تهران اولین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران است. که عموما آن را به عنوان یکی از محله‌های قدیمی و البته لاکچری پایتخت می‌شناسند، این محله از نظر منطقه بندی در ناحیه منطقه یک تهران قرار گرفته است.. این منطقه که جز مناطق لوکس و گران‌قیمت شمال شهر به حساب می‌آید در بخش‌های زیادی مورد بازسازی قرار گرفته است. اما باز هم نمی‌توان گفت که ساختمان‌های لوکس تمام بخش های این محله را به خود اختصاص داده‌اند. اگر بخواهیم محله الهیه تهران را از نظر موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه شهر تهران بررسی کنیم باید گفت که این منطقه از سمت غرب تا خیابان ولیعصر، از شرق تا جاده قدیم شمیران و پل رومی، از شمال تا تجریش و ازجنوب تا پارک وی امتداد پیدا کرده است.. با این حساب محله الهیه تهرانم جز محله‌های بزرگی است. که وسعت زیادی از شهر را به خود اختصاص داده است.. 

سومین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران قطعا اختصاص دارد به محله قدیمی و بااصالت نیاوران! نیاوران تهران یکی از محله‌های لاکچری و مرفه نشین پایتخت است. که در محدوده شمالی تهران واقع شده است.. اگر بخواهیم آدرس دقیق‌تری بدهیم محله نیاوران در شمال شهر تهران و در میان منطقه خوش آب‌وهوای شمیران قرار دارد. با توجه به موقعیت مکانی، دسترسی‌ها، امکانات رفاهی و گردشگری و بافت محله نیاوران اجاره سوییت در نیاوران تهران انتخاب عاقلانه ایست اما طبیعتاً برای اقامت در چنین منطقه‌ای باید بیشتر از مناطق مرکزی شهر تهران هزینه کرد که برای مدت محدود آن‌قدرها سنگین و دور از انتظار نیست.

محله های شمال تهران مساحت بسیار سیعی از منطقه پایتخت را تشکیل داده اند. همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم، منطقه تهران دارای مساحت بسیار زیادی بوده و در نتیجه، محله های بسیار زیادی را در درون خود قرار داده است.. از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله برق آلستوم، گیشا، مرزداران، تهران ویلا، سعادت آباد، شهرک مخابرات، شهرک غرب، صادقیه، شهر آرا، طرشت، فرحزاد، تهران ویلا، ستارخان، همایون شهر، اشاره کرد. 


این شرکت  از شروع فعالیت تاکنون، است.راتژی مشخصی را به عنوان مبنای کار خود در نظر داشته است.، تامین و تولید قطعات و اتصالات با کیفیت و مطمئن جهت بر آورده کردن نیازهای صنایع کشور. ما بواسطه ارتباطات تجاری و فنی رو به گسترش خود با بزرگترین شرکت ها ، می توانیم با است.فاده از فن آوری های نوین، محصولات نوآورانه خود را جهت ارزش آفرینی برای مشتریانمان با بهترین کیفیت و قیمت عرضه کنیم.



( فروش ) های دیگر در شمال تهران