فروش بابکت در بهارستان

Bobcat-1
Bobcat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (


مجموعه ی تونی صنعت اولین مرجع فروشگاه اینترنتی در ایران است. که بالغ بر پنجاه درصد محصولات موجود در سایت را تولید به بدون واسطه به خریدار عرضه می کند و از این رو محصولات تولید شده با حداقل قیمت به دست مصرف کنندگان گرامی می رسد.

در سال بود که شرکت بابکت فعالیت خود را آغاز نمود و انواع لودر های قدرتمند و با کیفیت را تولید و روانه بازار کرد. این برند در ایران نیز بسیار معروف می باشد و همه ی افرادی که با صنعت ساخت و ساز و تجهیزات آن آشنایی دارند، نام بابکت را به خوبی می شناسند. لودرهای کوچک بابکت با ویژگی هایی همانند قدرت بالا، ابعاد کوچک، سرعت زیاد، موتور با داوم و میزان صدای کمتر طراحی شدند و بیشتر با عناوین لودر بابکت و مینی لودر بابکت در ایران مطرح می باشند.

از زمان بنیانگذاری، شهرت این شرکت بر اساس عملکرد و قابلیت اطمینان به وجود آمده است.. تجهیزاتی می‌سازد که مشتریان و اپراتورها را توانمند می‌کند تا کارهای بیشتری انجام دهند، باهوش‌تر باشند و با اطمینان کامل به هر شغلی رسیدگی کنند.



( فروش ) های دیگر