خریدوفروش بابکت در بومهن

Bobcat-1
Bobcat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.


زمان خرید بابکت توجه داشته باشید که آن را برای چه نوع کاری خریداری می نمایید؛ این نکته کمک می کند تا مدل مناسبی را خریداری نموده و زمان کار با آن رضایت بیشتری داشته باشید. در مدل های جدید معمولا ایرادات مدل های قبلی برطرف شده است..

مجموعه ی تونی صنعت اولین مرجع فروشگاه اینترنتی در ایران است. که بالغ بر پنجاه درصد محصولات موجود در سایت را تولید به بدون واسطه به خریدار عرضه می کند و از این رو محصولات تولید شده با حداقل قیمت به دست مصرف کنندگان گرامی می رسد.

کمپکت ترک از دیگر لودرهای قدرتمند بابکت بوده که در طراحی آن از چرخ های زنجیری با قدرت بالا به کار رفته است.. با است.فاده از این طراحی می توان کمپکت ترک را برای سطوح مختلف و شرایط جوی مختلف به کار برد. این مدل لودر در سری T قرار گرفته و گستره مدل های آن بیشتر است.. اغلب مدل های این نوع لودر در اندازه ی متوسط طراحی شده اند و کاربری زیادی خواهند داشت. مدل های مختلف لودر Compact Track  عبارتند از:



( خریدوفروش ) های دیگر