اجاره بابکت در دماوند

Bobcat-1
Bobcat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دماوند یک کوه آتشفشانی مطبق و نیمه‌فعال است. که در دوران چهارم زمین‌شناسی موسوم به دوران هولوسین تشکیل شده و عمر آن با است.فاده از روش کربن حداقل ۸,۵ سال تخمین زده شده‌ است.. وجود چندین چشمه گوگردی و چشمه‌های آب گرم از شواهد نیمه فعال بودن این آتشفشان است.. بیشترین و عمده‌ترین فعالیت آتشفشانی این کوه که باعث شکل‌گیری آن شده، در حدود , سال قبل روی داده است.. قطر دهانه این آتشفشان در حدود متر است. که دریاچه‌ای از یخ آن را پوشانده است..

برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..

نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).


در سال بود که شرکت بابکت فعالیت خود را آغاز نمود و انواع لودر های قدرتمند و با کیفیت را تولید و روانه بازار کرد. این برند در ایران نیز بسیار معروف می باشد و همه ی افرادی که با صنعت ساخت و ساز و تجهیزات آن آشنایی دارند، نام بابکت را به خوبی می شناسند. لودرهای کوچک بابکت با ویژگی هایی همانند قدرت بالا، ابعاد کوچک، سرعت زیاد، موتور با داوم و میزان صدای کمتر طراحی شدند و بیشتر با عناوین لودر بابکت و مینی لودر بابکت در ایران مطرح می باشند.

مجموعه کامل لودرهای کامپکت Bobcat برای کمک به انجام کارهای بیشتر با بهترین مواد اولیه ساخته‌شده‌است. لودرهای کامپکت Bobcat  به‌عنوان قوی‌ترین، راحت‌ترین و همه کاره‌ترین لودرهای کامپکت صنعت شهرت یافته‌اند. وقتی صحبت از قابلیت‌های بلند کردن، نیروی فشاری ، شناوری و اختلال در زمین می‌شود، برندهای دیگر نمی‌توانند جایی داشته‌باشند.

یکی از مشخصه های بارز مینی لودرها اتصال انواع لوازم جانبی و جلوبندها به آن می باشد. این گزینه های اتصال می تواند سبب شود تا مینی لودر کاربردهای متنوعی را از خود ارائه دهد. این تنوع سبب می شود تا انجام طیف وسیعی از کارها، با است.فاده از تجهیزات بابکت امکان پذیر باشد.



( اجاره ) های دیگر