خریدوفروش بابکت در شهرک صنعتی خوارزمی

Bobcat-1
Bobcat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..


این جارو به این گونه کار میکند که شما با نصب بر روی مینی لودر یا تراکتور قدرت لازم برای فعالیت این جارو را ایجاد میکنید و با برس هایی که در قسمت زیری جلوبند یا عقب بند مینی لودر یا تراکتور وجود دارد دستگاه شروع میکند به تمیز کردن سطح زمین فرقی ندارد زمین محیط بتن باشد یا آسفالت یا سرامیک و یا سنگ هر چیزی که بر روی زمین باشد را جمع آوری میکند و درون مخزن خود جمع آوری میکند از آپشن های 

از زمان بنیانگذاری، شهرت این شرکت بر اساس عملکرد و قابلیت اطمینان به وجود آمده است.. تجهیزاتی می‌سازد که مشتریان و اپراتورها را توانمند می‌کند تا کارهای بیشتری انجام دهند، باهوش‌تر باشند و با اطمینان کامل به هر شغلی رسیدگی کنند.

امروزه تکنولوژی با سرعت بالایی در حال حرکت است. و مینی لودر های بابکت راهسازی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و از این رو مجموعه ایران بابکت (شرکت اطلاع گستر اطلس) نیز با ارائه بهترین خدمات در زمینه خرید و فروش باب کت و انواع جلوبند جارو بابکت با بغلزن و آبپاش سعی داریم تا بهترین باشیم. همچنین با فروش قطعات و لوازم یدکی اصل و اورجینال بابکت با قیمت مناسب در خدمت شما هستیم . لذا بهترین قیمت و کیفیت در رابطه با قطعات اصلی را از ما بخواهید.



( خریدوفروش ) های دیگر