اجاره بابکت در شهرک صنعتی قرچک

Bobcat-1
Bobcat-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


در سال بود که شرکت بابکت فعالیت خود را آغاز نمود و انواع لودر های قدرتمند و با کیفیت را تولید و روانه بازار کرد. این برند در ایران نیز بسیار معروف می باشد و همه ی افرادی که با صنعت ساخت و ساز و تجهیزات آن آشنایی دارند، نام بابکت را به خوبی می شناسند. لودرهای کوچک بابکت با ویژگی هایی همانند قدرت بالا، ابعاد کوچک، سرعت زیاد، موتور با داوم و میزان صدای کمتر طراحی شدند و بیشتر با عناوین لودر بابکت و مینی لودر بابکت در ایران مطرح می باشند.

کمپکت ترک از دیگر لودرهای قدرتمند بابکت بوده که در طراحی آن از چرخ های زنجیری با قدرت بالا به کار رفته است.. با است.فاده از این طراحی می توان کمپکت ترک را برای سطوح مختلف و شرایط جوی مختلف به کار برد. این مدل لودر در سری T قرار گرفته و گستره مدل های آن بیشتر است.. اغلب مدل های این نوع لودر در اندازه ی متوسط طراحی شده اند و کاربری زیادی خواهند داشت. مدل های مختلف لودر Compact Track  عبارتند از:

از زمان بنیانگذاری، شهرت این شرکت بر اساس عملکرد و قابلیت اطمینان به وجود آمده است.. تجهیزاتی می‌سازد که مشتریان و اپراتورها را توانمند می‌کند تا کارهای بیشتری انجام دهند، باهوش‌تر باشند و با اطمینان کامل به هر شغلی رسیدگی کنند.



( اجاره ) های دیگر