خریدوفروش بابکت در لواسان

Bobcat-1
Bobcat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این درخت در محوطه عمارت و باغ نظام السلطان قرار دارد. باغ نظام‌السطان در مرکز شهر لواسان کوچک است. و علت شهرت این چنار، عمر طولانی آن است.. گفته می‌شود، این چنار در حدود ۵ سال عمر دارد. در زیر این درخت، چشمه‌ای جاریست و  در گذشته چنار نظام‌السلطان، پنج تنه قطور و بزرگ و گسترده داشته اما با گذشت سالیان طولانی، تنها دو تنه از آن باقی مانده است..

لوسان مرکز بخش لواسانات است. و محله‌ها و روستاهای زیادی را در خود جای داده. بخش لواسانات از شهر لواسان و دو دهستان تشکیل شده‌ است.. لواسان بزرگ به مرکزیت روستای لواسان بزرگ و لواسان کوچک به مرکزیت روستای افجه، دهستان‌های بخش لواسانات را تشکیل می‌دهند.

سد لتیان یکی از تفرجگاه‌های سرسبز و مقاصد طبیعت‌گردی در نزدیکی شهر تهران است. که اهالی پایتخت بدون صرف هزینه و زمان زیادی می‌توانند، یک آخر هفته عالی را برای خود رقم بزنند. سد لتیان در ۵ کیلومتری شمال شرق پایتخت و در مسیر رود جاجرود واقع شده است. که آب آشامیدنی شهر را تامین می‌کند. ماهی‌گیری، طبیعت‌گردی، کوهنوردی در تپه‌های سرسبز و گشت‌وگذار در روستاهای اطراف از جمله تفریح‌های این محل هستند.


کمپکت ترک از دیگر لودرهای قدرتمند بابکت بوده که در طراحی آن از چرخ های زنجیری با قدرت بالا به کار رفته است.. با است.فاده از این طراحی می توان کمپکت ترک را برای سطوح مختلف و شرایط جوی مختلف به کار برد. این مدل لودر در سری T قرار گرفته و گستره مدل های آن بیشتر است.. اغلب مدل های این نوع لودر در اندازه ی متوسط طراحی شده اند و کاربری زیادی خواهند داشت. مدل های مختلف لودر Compact Track  عبارتند از:

یکی از مشخصه های بارز مینی لودرها اتصال انواع لوازم جانبی و جلوبندها به آن می باشد. این گزینه های اتصال می تواند سبب شود تا مینی لودر کاربردهای متنوعی را از خود ارائه دهد. این تنوع سبب می شود تا انجام طیف وسیعی از کارها، با است.فاده از تجهیزات بابکت امکان پذیر باشد.

این جارو به این گونه کار میکند که شما با نصب بر روی مینی لودر یا تراکتور قدرت لازم برای فعالیت این جارو را ایجاد میکنید و با برس هایی که در قسمت زیری جلوبند یا عقب بند مینی لودر یا تراکتور وجود دارد دستگاه شروع میکند به تمیز کردن سطح زمین فرقی ندارد زمین محیط بتن باشد یا آسفالت یا سرامیک و یا سنگ هر چیزی که بر روی زمین باشد را جمع آوری میکند و درون مخزن خود جمع آوری میکند از آپشن های 



( خریدوفروش ) های دیگر