اجاره بابکت در ملارد

Bobcat-1
Bobcat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با شروع جنگ تحمیلی مردم حماسه ساز و شهید پرور ملارد در صف اول جبه های حق علیه باطل حضور یافتند و از جمله این حضور میتوان به درخشش جوانان ملارد در گردان خط شکن حضرت علی اصغر علیه اسلام لشگر ده سید الشهدا اشاره نمود . ملاردیها تاکنون بیش از شهید تقدیم اسلام و انقلاب نموده اند که سندی از ولایت مداری و انقلابی گری مردم این شهر است.

مسجد چهار باغ در شرق روستای چهار باغ از توابع دهستان اختر آباد بخش صفادشت واقع شده است. این مسجد از نظر معماری بنایی است. با طرح و نقشه ساده و ساختاری از خشت و گل و نمای خارجی آن از جبهه جنوبی سه فضای خشتی متصل به هم را با سطوح خارجی کاهگل شده نشان می دهد فضای غربی چایخانه ی مسجد و فضای شرقی یک انباری است. مسجد قدیم چهار باغ قدمتی برابر با اواخر دوران قاجار و عصر پهلوی دارد.

دهستان اختر آباد از توابع بخش صفا دشت با وسعتی معادل کیلومتر مربع در کیلومتری تهران و کیلومتری غرب شهرستان ملارد قرار دارد. دهستان اختر آباد با داشتن تنوع اقلیمی، جغرافیایی و جانوری و وجود بیش از رشته قنات جاری و بیش از اثر تاریخی، فرهنگی یکی از نقاط دیدنی شهرستان شهریار است..


مجموعه کامل لودرهای کنترلی Bobcat برای کمک به انجام کارهای بیشتر ساخته شده است.. برند Bobcat اولین لودر اسکیت فرمان جهان را اختراع کرد و با میراثی بیش از سال از کیفیت، عملکرد و قابلیت اطمینان به کار خود ادامه داد. جای تعجب نیست که

کمپکت ترک از دیگر لودرهای قدرتمند بابکت بوده که در طراحی آن از چرخ های زنجیری با قدرت بالا به کار رفته است.. با است.فاده از این طراحی می توان کمپکت ترک را برای سطوح مختلف و شرایط جوی مختلف به کار برد. این مدل لودر در سری T قرار گرفته و گستره مدل های آن بیشتر است.. اغلب مدل های این نوع لودر در اندازه ی متوسط طراحی شده اند و کاربری زیادی خواهند داشت. مدل های مختلف لودر Compact Track  عبارتند از:

امروزه تکنولوژی با سرعت بالایی در حال حرکت است. و مینی لودر های بابکت راهسازی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و از این رو مجموعه ایران بابکت (شرکت اطلاع گستر اطلس) نیز با ارائه بهترین خدمات در زمینه خرید و فروش باب کت و انواع جلوبند جارو بابکت با بغلزن و آبپاش سعی داریم تا بهترین باشیم. همچنین با فروش قطعات و لوازم یدکی اصل و اورجینال بابکت با قیمت مناسب در خدمت شما هستیم . لذا بهترین قیمت و کیفیت در رابطه با قطعات اصلی را از ما بخواهید.



( اجاره ) های دیگر