اجاره بابکت در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Bobcat-1
Bobcat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


امروزه تکنولوژی با سرعت بالایی در حال حرکت است. و مینی لودر های بابکت راهسازی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و از این رو مجموعه ایران بابکت (شرکت اطلاع گستر اطلس) نیز با ارائه بهترین خدمات در زمینه خرید و فروش باب کت و انواع جلوبند جارو بابکت با بغلزن و آبپاش سعی داریم تا بهترین باشیم. همچنین با فروش قطعات و لوازم یدکی اصل و اورجینال بابکت با قیمت مناسب در خدمت شما هستیم . لذا بهترین قیمت و کیفیت در رابطه با قطعات اصلی را از ما بخواهید.

فعالیت این شرکت در زمینه قیمت خرید فروش انواع مینی لودر بابکت ایرانی و خارجی ، فروش قطعات یدکی و لوازم جانبی بابکت همراه با ارسال به سراسر ایران با فاکتور رسمی ، تعمیر و عیب یابی بابکت با اعزام تکنسین به محل شما و سرویس و نگهداری کلیه قطعات و تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و راهسازی و کشاورزی و شهرسازی ، ارائه مشاوره آنلاین در زمینه خرید مینی لودر بابکت می باشد. شرکت اطلاع گستر اطلس با برند ایران بابکت اصالت کیفیت و قیمت محصولات خود را تضمین میکند.

این لودر سازگار با چمن و بسیار قابل مانور، ردپایی سبک و حجم کاری سنگین را ارائه‌می‌دهد. این لودرهای کوچک می‌توانند چالش‌های بزرگ زیادی را در فضاهای کوچک انجام دهند. در حالیکه مزاحمت را برای سطوح مستقر به حداقل می‌رساند. این لودرهای زیرک یک اتصال مفصلی محکم با چرخش  دارند که امکان مانور در فضاهای تنگ را به همراه حالت ایمن برای چمن فراهم می‌کند تا شانس زدن چمن هنگام چرخش یا حمل بار را محدود کند.



( اجاره ) های دیگر