فروش بابکت در پاکدشت

Bobcat-1
Bobcat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نتایج بدست آمده از کشفیاتی که در سال‌های اخیر انجام گرفته نشان می‌دهد که در آستانه تاریخ مدون کشور ما یکی از مراکز عمده تمدن بوده‌است. اتلال پیش از تاریخ در بخشی از این منطقه مورد بررسی قرار گرفته‌اند که آثار بدست آمده از آن‌ها قابل مقایسه با تمدن ری می‌باشد.

پاکدشت را که هم‌اکنون می‌بینیم، در اصل شامل شماری روستا و شهر است. که در دوران باستان روستاهایی در دشت ری بوده‌اند. تاریخی کهن در دل خود دارد که بیانگر گذار اقوام مختلف و مهاجرت آنان از سرزمین‌های دور به این دیار و یادآور جنگ‌ و ستیز مکرر گروه‌های اجتماعی از اقوام گوناگون و شخصیتهای شهیر تاریخ می‌باشد.

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.


مجموعه کامل لودرهای کامپکت Bobcat برای کمک به انجام کارهای بیشتر با بهترین مواد اولیه ساخته‌شده‌است. لودرهای کامپکت Bobcat  به‌عنوان قوی‌ترین، راحت‌ترین و همه کاره‌ترین لودرهای کامپکت صنعت شهرت یافته‌اند. وقتی صحبت از قابلیت‌های بلند کردن، نیروی فشاری ، شناوری و اختلال در زمین می‌شود، برندهای دیگر نمی‌توانند جایی داشته‌باشند.

فعالیت این شرکت در زمینه قیمت خرید فروش انواع مینی لودر بابکت ایرانی و خارجی ، فروش قطعات یدکی و لوازم جانبی بابکت همراه با ارسال به سراسر ایران با فاکتور رسمی ، تعمیر و عیب یابی بابکت با اعزام تکنسین به محل شما و سرویس و نگهداری کلیه قطعات و تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و راهسازی و کشاورزی و شهرسازی ، ارائه مشاوره آنلاین در زمینه خرید مینی لودر بابکت می باشد. شرکت اطلاع گستر اطلس با برند ایران بابکت اصالت کیفیت و قیمت محصولات خود را تضمین میکند.

شامل: اویل کولر مینی لودر بابکت ، بوش شاتون مینی لودر ، پمپ دستی گازوئیل بابکت ، پمپ سه گوش گازوئیل ، پیستون مینی لودر بابکت ، ترموستات کوبوتا ، ترموستات مینی لودر بابکت ، تسمه دینام ، خار سوپاپ موتور مینی لودر ، رینگ پیستون کوبوتا



( فروش ) های دیگر