خریدوفروش بابکت در پردیس

Bobcat-1
Bobcat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.


در سال بود که شرکت بابکت فعالیت خود را آغاز نمود و انواع لودر های قدرتمند و با کیفیت را تولید و روانه بازار کرد. این برند در ایران نیز بسیار معروف می باشد و همه ی افرادی که با صنعت ساخت و ساز و تجهیزات آن آشنایی دارند، نام بابکت را به خوبی می شناسند. لودرهای کوچک بابکت با ویژگی هایی همانند قدرت بالا، ابعاد کوچک، سرعت زیاد، موتور با داوم و میزان صدای کمتر طراحی شدند و بیشتر با عناوین لودر بابکت و مینی لودر بابکت در ایران مطرح می باشند.

یکی از پر فروش ترین نوع لودر بابکت، لودر Skid Steer نام دارد که با دو چرخ زنجیری و پلاستیکی تولید می شود. قدرت و کارایی این لودر کوچک، بسیار بالا است.. این نوع لودر در سری S قرار می گیرد. مدل s از اسکید است.یر، بزرگ تر از سایر مدل های آن خواهد بود. نکته ای که درباره ی مدل های مختلف این لودر باید بیان نمود آن است. که همه ی مدل ها در ابعاد، سرعت و قدرت با یکدیگر تفاوت هایی دارند؛ اما کارکرد همه ی آن ها با هم یکسان است..

مجموعه ی تونی صنعت اولین مرجع فروشگاه اینترنتی در ایران است. که بالغ بر پنجاه درصد محصولات موجود در سایت را تولید به بدون واسطه به خریدار عرضه می کند و از این رو محصولات تولید شده با حداقل قیمت به دست مصرف کنندگان گرامی می رسد.



( خریدوفروش ) های دیگر