فروش بادام در بهارستان

almonds-1
almonds-2



از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.


بیشتر مارزیپن فروخته شده در انگلستان به دلایل تجاری، حاوی حداقل مقدار مجاز بادام، شکر، شربت اینورت و شربت گلوکز می باشد. شربت گلوکز اجازه میدهد تا محصول قابل رول شدن به ورقه های قابل است.فاده برای رویه کیکها باشد. این لعاب در گذشته معمولا به رنگ زرد است.فاده می شد هر چند که در سال های اخیر تمایل به است.فاده از مارزیپن بیرنگ بوده است..

به خاطر منابع فراوان و شرایط آب و هوایی و اقلیمی کاملا متفاوت ایران، بیشتر افراد به دنبال راه‌اندازی پروژه تجاری بادام هستند، البته نباید نیاز بازار داخلی به میوه بادام را نیز فراموش کنیم. میوه بادام و فرآورده‌های آن برای ایرانیان بسیار کارآمد است. و به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های صادراتی، به دنبال صادرات آن به بازار برون مرزی و به کشورهای اطراف هستند.

متخصصان گیاه پزشکی و مهندسان کشاورزی، منابع موجود در کشور ایران را مورد مطالعه قرار می‌دهند و با پتانسیل بالای اراضی کشاورزی آشنا هستند. به همین دلیل آنها به بیشتر سرمایه‌گذاران، احداث باغ بادام را پیشنهاد می‌کنند، چون خرید نهال بادام و احداث باغ آن کاملاً به نفع کشاورز بوده و از نظر اقتصادی به نفع کشور ایران است.. همچنین صنعت کشاورزی یک گزینه مناسب برای ایجاد اشتغال و همچنین فقر زدایی محسوب می‌شود.



( فروش ) های دیگر