فروش بادام در رودهن

almonds-1
almonds-2



از‌آن‌جایی که رودهن در نزدیکی پایتخت قرار گرفته و از آب و هوایی مطبوع و مناظر طبیعی چشم نوازی برخوردار است.، در روزهای مختلف هفته و به‌ویژه در تعطیلات پذیرای گردشگران زیادی است. که می‌خواهند لحظات خوشی را در این خطه سرسبز سپری کنند. بنابراین در این شهر به منظور رفاه حال مسافران و اهالی رودهن، رستوران‌های مجلل و باکیفیتی احداث شده است.. در این بخش به معرفی برخی از رستوران‌های این شهر می‌پردازیم.

اگر می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی رودهن بازدید کنید و در روستاهای اطراف به طبیعت‌گردی بپردازید، بهتر است. حداقل یک شب را در طبیعت بکر این منطقه اقامت کنید. در رودهن انواع ویلا، سوئیت، خانه و آپارتمان مبله برای مسافران وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید. البته پیدا کردن محل اقامت متناسب با بودجه و امکانات مدنظر شما ممکن است. زمان‌بر باشد، برای سرعت بخشیدن به این امر اتاقک می‌تواند به کمک شما بیاید.

هم‌چنین به یاد داشته باشید که رودهن از مناطق کوهستانی کشور به شمار می آید و در بیشتر ایام سال از آب و هوایی خنک برخوردار است.. بنابراین اگر می خواهید به این شهر در فصل زمستان سفر کنید ملزومات و البسه گرمایشی را به همراه داشته باشید و خود را برای بارش باران و برف آماده کنید.


کشاورزانی که به دنبال حداقل ۸ سال باغ بادام پربار با درآمد اقتصادی بالا هستند، بهتر است. به خرید نهال بادام آذر خوشه‌ای و درخت بادام ایتالیایی فکر کنند. این نهال باردهی بالایی دارد و چون آستانه تحمل سرمای آن بالا است. می‌توان آن را به راحتی در مناطق سردسیری کاشت. این نهال همچنین می تواند کم آبی را به خوبی تحمل کند. همچنین فراموش نکنید مقاومت درخت بادام آذر خوشه‌ای در برابر بیماری و آفات بسیار زیاد است.. این رقم در هر هکتار بالای تن باردهی دارد و جنس بادام این نهال نیمه کاغذی هست.

در طب سنتی توصیه می‌شود دانش آموزان برای افزایش قدرت یادگیری و ورزشکاران برای تامین پروتئین مورد نیاز خود حتماً از این میوه است.فاده کنند. فراموش نکنید میوه بادام جزو آن دسته از محصولات غذایی است. که هیچگونه آلرژی برای مصرف کننده ایجاد نمی کند. حتی اولین غذای کمکی که برای نوزادان توصیه می شود، حریره بادام بوده و این نشانگر ارزش غذایی بالای آن است..

پس از برداشت بادام پوست سبز آن به وسیله ماشین جدا می شود. ماشین هایی که برای بادام های پوست سخت به کار می روند برای بادام های پوست کاغذی مناسب نیستند و در صوراستا است.فاده از این ماشین ها باید تنظیم آنها عوض شود. سپس میوه ها در معرض آفتاب به مدت تا روز خشک می شوند تا مقدار رطوبت آنها به ۸ تا ۸ / ۵ درصد کاهش یابد، احتمالا در انبار نیز رطوبت میوه ها حدود درصد کاهش می یابد. نگهداری بادام های پوست نازک به علت کپک زدگی مشکل است..



( فروش ) های دیگر