فروش بادام در شهرک صنعتی شمس آباد

almonds-1
almonds-2



برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.


درخت بادام تا حد ارتفاع متر می رسد. پوسته بادام که همگی با آن آشنا داریم در درون یک میوه تخم مرغی یا قشر گنجیده است.. قشر میوه بلافاصله پس از برداشت جدا گردیده و معمولا برای تغذیه حیوانات به کار برده می شود. آنگاه آجیل ها از طریق گذراندن از میان غلطکهای فلزی جهت خرد کردن پوسته و ظاهر شدن بادام قهوه ای شکل پوسته گیری می شوند.

درخت بادام فرانیس دارای شاخه‌های ضخیم است. و می‌تواند باردهی بالا را به خوبی تحمل کند. همچنین جزوه درختان کوتاه قامت محسوب می‌شود و ارتفاع آن بین الی متر است.. میوه بادام فرانیس پوسته کاغذی و مناسبی دارد که به شکل بیضی است.. از خصوصیات بارز آن می‌توان به بزرگ بودن مغز و طعم منحصر به فرد آن اشاره کرد. این درخت اصالتا مربوط به کشور فرانسه است..

به خاطر منابع فراوان و شرایط آب و هوایی و اقلیمی کاملا متفاوت ایران، بیشتر افراد به دنبال راه‌اندازی پروژه تجاری بادام هستند، البته نباید نیاز بازار داخلی به میوه بادام را نیز فراموش کنیم. میوه بادام و فرآورده‌های آن برای ایرانیان بسیار کارآمد است. و به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های صادراتی، به دنبال صادرات آن به بازار برون مرزی و به کشورهای اطراف هستند.



( فروش ) های دیگر