فروش بادام در غرب تهران

almonds-1
almonds-2



از محله های بسیار قدیمی در تهران که آغاز ساخت و ساز در آن به اواخر دهه خورشیدی و پیش از آغاز المپیک آسیایی در آنجا باز می گردد. در این محله که مهندسین ایتالیایی ساخت و ساز آن را بر عهده داشتند یک منطقه مسکونی برای ورزشکاران بود که پس از انقلاب اسلامی به کلی تغییر ماهیت داد. در این منطقه امروزه خانه های ویلایی قرار دارد که وجود پارک جوان مردان زیبایی منحصر به فردی به آن داده است..

از دیگر محله‌های معروف غرب تهران می‌توان به محله اندیشه اشاره کرد که در منطقه هفت شهرداری تهران واقع شده است.. به دلیل اینکه این محله از اراضی ناحیه عباس آباد است.، قیمت مسکن در آنجا نسبت به سایر نواحی پایتخت بیشتر است.. اگرچه کوچه‌های اندیشه فراز و نشیب‌های بسیاری دارند اما خانه‌های نوساز، لوکس و مجللی را می‌توان در آن‌ها مشاهده کرد که هوش از سر هر بیننده‌ای می‌ربایند؛ به گونه‌ای که در اولین نگاه تصور می‌کنید محله اندیشه از اعیان نشین‌ترین محله‌های پایتخت است. که به اشتباه در این ناحیه واقع شده است.. هرچند عباس آباد با وجود این که قطب مراکز کار است.، امروزه یک ناحیه پیشرفته و مدرن محسوب می‌شود که از لحاظ بافت شهری، رشد بسیار مناسبی را داشته است..

این منطقه از شهر تهران در جنوب منطقه قرار دارد و مرز غربی شهر تهران را ایجاد کرده است.. مرکز منطقه شهر تهران، تهرانسر می باشد اما محله های بسیار زیادی در منطقه قرار دارد. در واقع باید اشاره کنیم که شهرک های بسیار زیادی در این منطقه وجود دارد. محله های غرب تهران موجود در منطقه عبارتست از: شهرک دانشگاه شریف، شهرک دانشگاه، تهرانسر شرقی، تهرانسر غربی، شهرک شهرداری، شهرک بهمن، بزرگراه فتح، بزرگراه  تهران – کرج ، شهرک غزالی، چیتگر شمالی، چیتگر جنوبی، شهرک است.قلال، تهرانسر مرکزی، باشگاه نفت، شهرک پاسداران، ویلاشهر، وردآورد، شهرک فرهنگیان، شهرک آزادی، شهرک دریا. این منطقه وسعت بسیار زیادی داشته و جالب است. بدانید که با داشتن دسترسی عالی به سایر نقاط شهر تهران به ویژه نقاط غربی آن، محبوبیت ویژه ای در بیان افراد دارد.


خلال بادام در نوعی از دستگاه های برش تهیه می شوند که به طور خاصی طراحی شده اند. پس از اینکه بادام ها از طریق به کار بردن حرارت ملایمی شکل داده شدند، معمولا به ضخامت mm /- برش داده می شوند و سپس از غربال گذرانده می شوند تا تنها خلاله ی کامل بادام برجا بماند.

در طب سنتی توصیه می‌شود دانش آموزان برای افزایش قدرت یادگیری و ورزشکاران برای تامین پروتئین مورد نیاز خود حتماً از این میوه است.فاده کنند. فراموش نکنید میوه بادام جزو آن دسته از محصولات غذایی است. که هیچگونه آلرژی برای مصرف کننده ایجاد نمی کند. حتی اولین غذای کمکی که برای نوزادان توصیه می شود، حریره بادام بوده و این نشانگر ارزش غذایی بالای آن است..

میوه های بادام را می توان به صورت سبز (چغاله) و یا خشک برداشت کرد. میوه های بادام رقسم کاغذی (پوست نازک) نیز در مرحله سبز به منظور مصرف مستقیم برداشت می شود ولی این موضوع فقط به برخی کشورهای مدیترانه ای محدود می شود و فقط درصد تولید را شامل می شود). برداشتها میوه های خشک از نیمه دوم مرداد تا اواخر مهر صورت می گیرد. میوه های بادام در باغسانی که آبیاری نمی شوند زودتر از باغاتی که آبیاری می شوند می رسند.



( فروش ) های دیگر