فروش بادام در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

almonds-1
almonds-2



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در انگلستان از لعاب بادام (مارزیپن) برای رویه کیکهای کریسمس و سایر کیکهای مراسم جشن است.فاده می شود. با این حال، لعاب خام چندین است.فاده دیگر نیز دارد. افزودن آن به مخلوط کیک میوه باعث بهبود ویژگی های خورانش و نگهداری آن می شود. مارزیپن در انواع فراوانی از شیرینی پزی شکلاتی است.فاده می شود و یکی از اجزای ضروری کیک سیمنل است..

هنگامی که در نانوایی از لعاب های ماکارون است.فاده می شود ممکن است. لعاب های خام مارزیپن نیز است.فاده شوند. برای مثال در آماده سازی ماکارونها، کیک های میوه ای و راتافیاس می توان از لعاب خام مارزیپن است.فاده کرد. مارزیپن های کامل شده نباید برای محصولات نانوایی است.فاده شوند چرا که شربت گلوکز، است.فاده از مارزیپن را برای این منظور نامناسب می سازد. مارزیپن های نهایی ممکن است. برای مدلسازی مارزیپن و در تهیه نوعی کیک و کلوچه موسوم به پتیت فورس است.فاده شوند. شایان ذکر است. که پتیت فورس به طور خاص از الزامات قانون است.فاده از مارزیپن مستثنی گردیده است..

هرچند که روش سنتی هنوز هم کاربرد دارد با این حال بسیاری از شرکتها هم اکنون مارزیپن را در ظرف تحت فشار بو میدهند که بهداشتی تر بوده و همچنین یک فایده دیگری که دارد عبارت از این است. که به عمل خنک کردن (از طریق اعمال یک خلاء در پایان فرآیند بو دادن کمک می کند. علی چرخه حرارت دهی و خنک کردن، رویه ظرفها تراشیده می شوند و توده حاصل به هم زده می شود.



( فروش ) های دیگر