فروش بادام در چهاردانگه

almonds-1
almonds-2



منطقه چهاردانگه قدمتی بالای ۵ سال دارد. و از کهن‌ترین بناهای آن می‌توان از مسجد جامع شهر چهاردانگه نام برد که در سال ۸خورشیدی ساخته و تا به امروز دو بار بازسازی شده است.. در ابتدا این بنا چوبی ساخت شده که بعدها برای ترمیم مسجد، از خشت و آجر است.فاده شد. هسته اولیه شهر از قلعه چهاردانگه در بافت قدیمی شهر شکل گرفته است. که در گذشته یکی از قلعه‌های اربابی جنوبی تهران محسوب می‌شود. بافت داخلی قلعه، دارای کوچه‌های کم‌عرض و پر پیچ و خم و قطعات تفکیکی کاملاً نامنظم است..

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.


اولین مرحله در تولید مارزیپن تجاری عبارت از تولید «لعاب خام» می باشد که تقریبأ حاوی ۵۵ بادام است.. بادام های شیرین (معمولا از نوع کالیفرنیایی) خرد شده و با مقداری از آجیل تلخ و شکر دانه دار مخلوط می گردند. سپس آب افزوده شده و مخلوط به یک لعاب صاف پالوده می شود. این کاهش اندازه ذرات ممکن است. از طریق است.فاده از یک آسیاب یا یک دستگاه تصفیه دارای سه غلطک صورت گیرد. در واقع است.فاده از دستگاه تصفیه دارای سه غلطک، لعاب کوتاه تر و خشن تری به دست می دهد که ویژگی صمغی بودن آن کمتر است..

خلال بادام در نوعی از دستگاه های برش تهیه می شوند که به طور خاصی طراحی شده اند. پس از اینکه بادام ها از طریق به کار بردن حرارت ملایمی شکل داده شدند، معمولا به ضخامت mm /- برش داده می شوند و سپس از غربال گذرانده می شوند تا تنها خلاله ی کامل بادام برجا بماند.

باید خاطر نشان شود که چنین لعا های روکش دهنده را ممکن نیست بتوان به عنوان مارزیپن تلقی نمود. معمولا به این لعابها، مارزی پن اطلاق می شود. قبل از است.فاده از این محصولات، جدا کردن تلخی این هسته ها امری ضروری است.. طعم پرسی پنبه خوشایندی طعم خوش مارزیپن نیست و تنها باید جایی از آن است.فاده کرد که قیمت، ملاک عمل است.. محصولات نانوایی تولید شده از لعاب ماکارون حاوی هسته های زردآلو، قابلیت پذیرش بیشتری دارند.



( فروش ) های دیگر