فروش بالابر در بومهن

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


گاهی اوقات به بالابرهایی نیاز داریم که زیبایی زیادی داشته باشند و در عین حال صدای کمی نیز تولید کنند. مثلاً در رستوران‌ها و فروشگاه‌ها برای دسترسی به انبار چنین بالابری نیازی است. تا زیبایی محیط کار و آرامش آن حفظ شود. بالابرهای هیدرولیکی مناسب‌ترین گزینه برای چنین حالتی هستند.

در این مدل، ریل اول به کمک سیستم هیدرولیک باز می‌شود و بقیه ریل‌ها به کمک زنجیر باز می‌شوند. درواقع مکانیسم عمل به کمک هیدرولیک و زنجیر است.. انواع آن شامل تک دکله، دو دکله (دوبلکس)، چهار دکله (چهار ستونه) و آمفی‌تئاتری می‌باشد. این دستگاه در انواع چرخ کارگاهی یا خودرویی ارائه می‌شود.

کاربر گرامی، لطفاً برای ارتباط با مالک، مدیر یا دست‌اندرکاران مجموعه فوق از اطلاعات تماس مندرج در بالا است.فاده کنید. دیگر اطلاعات تماسی که در این صفحه آورده شده‌اند مربوط به بانک مشاغل کارشد بوده و ارتباطی با مجموعه(شرکت آسانسور بالابر صنعت) ندارد.



( فروش ) های دیگر