خریدوفروش بالابر در جنوب تهران

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.

از محله های منطقه تهران که در کنار اتوبان آزادگان قرار گرفته که پیش از انقلاب اسلامی بیشتر به عنوان یک محله آلونک نشین شناخته می شده و آغاز ساخت و ساز در آن به سال باز می گردد که اهالی این محله در راستای گسترش شهرنشینی تهران با دریافت وام و مجوزهای لازم شروع به ساخت و سازهای گسترده کردند و امروزه این محله به عنوان یکی از اصلی ترین محله های جنوب تهران شناخته می شود.

تا حالا شده برنامه ها تون رو کلی جا بجا کنین تا یه فرصت دو سه روزه برای سفر پیدا کنین؟ اوضاع مالی روبراهه یا به دنبال سفر ارزان هستین؟ تا حالا شده به مقاصد کمتر شناخته شده و مکان های بکر فکر کنین؟ از اون دسته آدم هایی هستین که می خوان برای آرامش سفر کنن و مقاصدی مثل


مهندس علی شادمان تحصیلات خود را در دانشگاه تهران در رشته کارشناسی مهندسی تکنولوژی آسانسور و بالابر سپری کرده است. وی در زمینه طراحی، ساخت . نصب انواع آسانسورهای کششی ، پله برقی و بالابر سابقه در حدود ۸ سال دارد همچنان در این رشته مشغول به فعالیت می باشد .

مهندس امیر رضا سنگ تراش دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران از شیراز می باشد وی فعالیت شغلی خود را در زمینه عمران آغاز کرده و هم اکنون فعالیت شغلی خود را در زمینه آسانسور ، پله برقی و بالابر ادامه داده کماکان به عنوان مدیر عامل شرکت بالابر صنعت مشغول به کار می باشد .



( خریدوفروش ) های دیگر