فروش بالابر در دماوند

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آشوریان کوه دماوند را کان سنگ لاجورد می‌انگاشتند. در زمان تاخت و تاز آشوری‌ها به فلات ایران این کوه بخشی از حدود مادها شمرده می‌شد و در متن‌های آشوری هم بدان اشاره‌ شده‌ است.. دیاکونوف، سنت گذاردن پیکر مردگان در کوه‌ها را آیین مغانی می‌انگارد که در دامنه دماوند می‌زیستند و آیین خود را به دیگر جاهای ایران پراکندند. در دامنه دماوند تعداد زیادی گور پیش از تاریخ وجود دارد. در سده هشتم میلادی در پای کوه دماوند دژی بوده است. که موبدی زرتشتی به نام مس‌مغان و پیروانش در آن می‌زیستند و این دژ به فرمان المهدی خلیفه عباسی ویران‌ شده و مس‌مغان نیز کشته شد. در دوران سلطنت پهلوی و در دوره‌های مختلفی از تاریخ ایران از نقش کوه دماوند و خورشید در حال تابش از پشت آن به‌عنوان نماد ایران زمین بهره می‌بردند.

جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.

در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..


در این مدل، ریل اول به کمک سیستم هیدرولیک باز می‌شود و بقیه ریل‌ها به کمک زنجیر باز می‌شوند. درواقع مکانیسم عمل به کمک هیدرولیک و زنجیر است.. انواع آن شامل تک دکله، دو دکله (دوبلکس)، چهار دکله (چهار ستونه) و آمفی‌تئاتری می‌باشد. این دستگاه در انواع چرخ کارگاهی یا خودرویی ارائه می‌شود.

بالابرهای ثابت جزء بالابرهای هیدرولیکی محسوب می‌شوند که در محلی ثابت نصب شده و برای جابه‌جایی بار مورد است.فاده قرار می‌گیرند. در مقایسه بالابرهای ثابت و متحرک از لحاظ قدرت، باید دانست که قدرت بالابرهای ثابت به مراتب بیشتر است.. بالابرهای ثابت به چند دسته بوم لیفت، کابلی و زنجیری، آکاردئونی و جک عمودی تقسیم می‌شوند.

بالابرهای خانگی یا هوم لیفت (Home Lift) انواع مختلفی دارند که در ابعاد و ویژگی‌های مختلفی ساخته می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. قیمت آن‌ها بستگی به عواملی مانند هزینه نصب و راه‌اندازی، هزینه خرید قطعات و تجهیزات، هزینه کارهای ساختمانی و هزینه اجزای آهن‌کشی دارد. در ادامه چند نمونه از بالابرهای خانگی را به شما معرفی می‌کنیم.



( فروش ) های دیگر