فروش بالابر در دیزین

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست دیزین فقط مختص زمستان نیست و در تابستان نیز می‌توانید به پیست چمن آن سر بزنید. برای کسانی که می‌خواهند از هوای زمانی و دمای منفی درجه سانتی‌گراد لذت ببرند، سرزدن به پیست دیزین در فصل پاییز و زمستان، بهترین انتخاب است..

در مجموعه تفریحی دیزین، تله سیژ وجود دارد که در واقع، مسیرهای ارتباطی برای رفتن به بخش‌های مختلف مجموعه هستند. تفاوت تله سیژ با تله‌کابین، در صندلی‌های آن‌ها است.. تله‌کابین، اتاقک‌هایی سرپوشیده هستند؛ اما تله سیژ صندلی‌هایی روباز هستند که کمربند ایمنی دارند.

پیست اسکی دیزین دارای تله اسکی بشقابی است.. تله اسکی «سی چال» با طول متر از رستوران چمن به بالا کشیده شده است.. تله اسکی «مبتدی شاله» در شمال شرق رستوران چمن به طول ۵ متر قرار دارد. تله اسکی «چمن» از شمال غرب رستوران چمن به طول متر کشیده شده است.. تله اسکی «گوزنی» از شمال غرب پیست چمن  به طول متر به داخل می‌رود.


مهندس علی شادمان تحصیلات خود را در دانشگاه تهران در رشته کارشناسی مهندسی تکنولوژی آسانسور و بالابر سپری کرده است. وی در زمینه طراحی، ساخت . نصب انواع آسانسورهای کششی ، پله برقی و بالابر سابقه در حدود ۸ سال دارد همچنان در این رشته مشغول به فعالیت می باشد .

ظرفیت حمل در آکاردئونی تا کیلوگرم است. اما بالابر دکلی یا ریلی حداکثر کیلوگرم ظرفیت حمل بار دارد. ازنظر اندازه سکوی دستگاه، آکاردئونی سطح بیشتری در مقایسه با دکلی دارد و باعث می‌شود اپراتور فضای بیشتری در اختیار داشته باشد. همچنین مزیت نوع دکلی نسبت به آکاردئونی این است. که وزن کمتری دارد و از قیمت مناسب‌تری برخوردار می‌باشد.

البته است.فاده این وسیله فقط برای بالابردن افراد نیست و می‌توان از آن برای جابه‌جایی وسایل و تجهیزات و بارها نیز است.فاده کرد. در دنیای مدرن با توجه به وجود آپارتمان‌ها و برج‌های بلند، قطعاً جابه‌جایی تجهیزات و بارها بدون است.فاده از



( فروش ) های دیگر