خریدوفروش بالابر در رودهن

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

قدمت شهر رودهن به حدود سال قبل برمیگردد و به علت مهاجرت ترک تباران در دوران قاجار به این شهر، زبان مادری شهر رودهن، تاتی است.. به دلیل آب و هوای خوب و نزدیکی به شهر تهران در سالهای اخیر مردم بسیاری از شهرهای مختلف ایران از جمله مازندران، مشهد و&#; به این شهر مهاجرت نموده اند. همچنین وجود چندین دانشگاه مانند دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اسلامی با حدود هزار دانشجو در این شهر منجر به رشد چشمگیر این شهر از لحاظ فرهنگی، علمی، آموزشی و اقتصادی شده است..

از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی رودهن می‌توان روستای زیبا و بکر جورد را نام برد. روستای جورد در کیلومتری شمال رودهن و در منطقه ای کوهستانی قرار گرفته است.. این روستا دارای باغ‌های فراوان گردو، آلبالو، گیلاس و سیب است.. در شمال رودهن و بخشی از پارک ملی لار، دشت سیاه پالاس قرار گرفته است.. این دشت زیبا سراسر گل‌های شقایق، زنبق و لاله سرخ است. و دارای پوشش گیاهی و جانوری متعدد و فراوانی است.. همچنین پیست بین المللی اسکی آبعلی که بعنوان اولین پیست اسکی ایران نام گرفته، در فاصله کیلومتری رودهن قرار دارد.


امروزه به دلیل قابلیت‌های بسیار زیادی که بالابرها دارند تقریباً در هر زمینه‌ای می‌توان برای انتقال و جابه‌جایی انواع بارها و وسایل با وزن‌های مختلف، از آن‌ها است.فاده کرد. بالابرها انواع مختلفی دارند و در ابعاد و ویژگی‌های مختلف، با جنس‌های متفاوت ساخته می‌شوند.

مهندس امیر رضا سنگ تراش دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران از شیراز می باشد وی فعالیت شغلی خود را در زمینه عمران آغاز کرده و هم اکنون فعالیت شغلی خود را در زمینه آسانسور ، پله برقی و بالابر ادامه داده کماکان به عنوان مدیر عامل شرکت بالابر صنعت مشغول به کار می باشد .

بالابرهای صنعتی در مکان‌هایی است.فاده می‌شوند که فضای بزرگ و وسیع دارند و همچنین نیاز به قدرت بیشتری لازم است.. این بالابرها مناسب فضای کارگاهی، کارخانه‌ای و صنعتی هستند و برای جابه‌جایی بارهای بسیار سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرند. کاربردهای دیگر آن شامل انتقال آب از داخل چاه، حمل بارهای داخل کامیون و بارگیری در کارخانه‌ها و انبارهای بزرگ است.. بالابرهای صنعتی به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند.



( خریدوفروش ) های دیگر