فروش بالابر در رودهن

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای رسیدن به رودهن می‌توانید اتوبوس‌های آزادراه تهران-پردیس را در پایانه دستواره، واقع در میدان نوبنیاد سوار شوید و به این شهر سفر کنید. همچنین می‌توانید در سه راه تهرانپارس، از مینی‌بوس‌هایی که به رودهن می‌روند، است.فاده کنید. دانشجویان دانشگاه آزاد رودهن نیز می‌توانند از ایستگاه متروی فرهنگسرا، اتوبوس‌های تندرو را سوار شوند و مستقیم و بدون توقف به رودهن برسند.

علاوه بر این وجود دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن را به قطب تحصیلات تکمیلی در شرق است.ان تهران، تبدیل کرده است. و از سال    تا کنون نقش مهم و اساسی در عمران و آبادانی این بخش داشته و به رونق صنعتی و اقتصادی منطقه پیرامون خود کمک کرده است..

شهر رودهن به علت نزدیکی به جاده تهران- شمال (فیروزکوه و هراز) روزانه شاهد تردد هزار خودرو باربری، مسافربری و شخصی در این جاده می باشد و این تردد و ترافیک در آخر هفته و روزهای تعطیل افزایش می یابد و همین امر در افزایش درآمد ساکنین و رشد اقتصادی شهر تاثیر بسزایی داشته است..


جمله معروف اول ایمنی، بعد کار را بارها و بارها شنیده‌ایم اما همچنان شاهد خسارت‌های زیادی به علت رعایت نکردن اصول ایمنی هستیم. در این راستا لازم است. قبل از شروع کار با بالابرهای ساختمانی، جهت کاهش خطرات و آسیب‌های احتمالی موارد زیر را رعایت کنید.

بالابرهای هیدرولیکی از سیستم هیدرولیک و اصل پاسکال برای انتقال قدرت و نیرو است.فاده می‌کنند که این سیستم از سه قسمت مهم و اصلی کاراسلینگ یا همان کابین حرکتی، جک­های هیدرولیک و پاوریونیت تشکیل شده است.. برای جابه‌جایی کابین، نیروی مورد نیاز جک‌ها توسط پاوریونیت تأمین می‌شود.

نوع مکانیزم به کار رفته در بالابرهای ساختمانی به عوامل مختلفی مانند محیط کار، قیمت محصول، قدرت، و ظرفیت آن بستگی دارد. بالابرهای ساختمانی از قسمت‌ها و اجزای مختلفی مانند الکترو موتور، گیربکس، وینچ یا همان قرقره، سیم بکسل، پاکت ویژه حمل مصالح، جعبه و پایه بالابرها تشکیل شده‌ است..



( فروش ) های دیگر