خریدوفروش بالابر در شمال تهران

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران جدیدترین منطقه تهران است.. منطقه تهران از نظر مساحت بزرگترین منطقه تهران محسوب شده و شهرک های مدرن و ساختمان های مرتفع اداری و مسکونی از ویژگیهای مهم این منطقه بحساب میآید. شهرک ها و محله های این منطقه عبارتند از :

الهیه در گذشته، خورآذین نام داشت. داستان تکراری پیشکش دادن یک تکه از ایران به یکی از بانوان نامی و نام گذاری این محله، تحت تاثیر کسی که احداثش کرد. کارخانه کبریت‌سازی، در زمان قاجار، نماد الهیه بود و بعدها راه زندگی سفیران کشورهای مختلف به این محله خوش آب‌و‌هوا باز شد.

از جمله محله های گران قیمت تهران که بیشتر کاربری مسکونی دارد و در آن کمتر بخش های اداری و یا تجاری را مشاهده می کنیم. این محله که از شرق به تجریش منتهی می شود که بیشتر به دلیل وجود کاخ سعد آباد و تله کابین توچال در آن شناخته می شود. از معایب این محله قرار گرفتن بر روی گسل شمال تهران و رانش زمین در کنار توچال می باشد.


بالابرهای ثابت جزء بالابرهای هیدرولیکی محسوب می‌شوند که در محلی ثابت نصب شده و برای جابه‌جایی بار مورد است.فاده قرار می‌گیرند. در مقایسه بالابرهای ثابت و متحرک از لحاظ قدرت، باید دانست که قدرت بالابرهای ثابت به مراتب بیشتر است.. بالابرهای ثابت به چند دسته بوم لیفت، کابلی و زنجیری، آکاردئونی و جک عمودی تقسیم می‌شوند.

نکات ایمنی لازم است. قبل از شروع کار و همچنین در حین انجام کار رعایت شوند. این موارد به‌طورکلی شامل بازدید و  چک کردن روزانه قطعات و اجزا دستگاه، خطر سقوط بار یا افراد، بررسی منطقه ازلحاظ وجود موانع، گودال، بررسی ارتفاع سقف در محیط‌های سربسته، دور کردن افراد از محل کار، خطرات برق‌گرفتگی و برخورد با سیم و کابل‌های هوایی، است.فاده نادرست از دستگاه، احتمال برخورد با ساختمان و موانع نوک‌تیز، حمل بار بیشتر از حد مجاز دستگاه است..

بازوهای بالابر صنعتی آکاردئونی تأمین‌کننده ارتفاع موردنظر هستند و با توجه به اینکه به‌صورت عمودی باز می‌شوند، ایمنی بسیار بالایی برای حمل بار و وسایل دارند. بالابر آکاردئونی را باید در حالت بسته جابه‌جا کرد درغیراینصورت خطر واژگونی افزایش می‌یابد.



( خریدوفروش ) های دیگر