فروش بالابر در شهر جدید اندیشه

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..


امروزه بالابرها را در همه جا می‌توان دید. از مساجد و سالن‌های ورزشی گرفته تا انبارهای بزرگ و کوچک و حتی مغازه‌هایی که دارای انبار در طبقه بالا یا زیرین خود هستند. علاوه­بر همه اینها از بالابرها در صنعت نیز در خطوط تولید، به منظور هم سطح سازی دو سطح متفاوت است.فاده می‌شود.

ظرفیت حمل در آکاردئونی تا کیلوگرم است. اما بالابر دکلی یا ریلی حداکثر کیلوگرم ظرفیت حمل بار دارد. ازنظر اندازه سکوی دستگاه، آکاردئونی سطح بیشتری در مقایسه با دکلی دارد و باعث می‌شود اپراتور فضای بیشتری در اختیار داشته باشد. همچنین مزیت نوع دکلی نسبت به آکاردئونی این است. که وزن کمتری دارد و از قیمت مناسب‌تری برخوردار می‌باشد.

بالابرهای هیدرولیکی از سیستم هیدرولیک و اصل پاسکال برای انتقال قدرت و نیرو است.فاده می‌کنند که این سیستم از سه قسمت مهم و اصلی کاراسلینگ یا همان کابین حرکتی، جک­های هیدرولیک و پاوریونیت تشکیل شده است.. برای جابه‌جایی کابین، نیروی مورد نیاز جک‌ها توسط پاوریونیت تأمین می‌شود.



( فروش ) های دیگر