خریدوفروش بالابر در شهرک صنعتی شمس آباد

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.


یکی از عوامل خطرساز دیگر، ترکیدگی شلنگ‌های هیدرولیک است. که موجب بروز حادثه می‌شود. تجهیزات ایمنی مانند سوپاپ اطمینان (Rapture Valve) در چنینی شرایطی با افزایش سرعت بیش از حد مجاز جک، باعث متوقف شدن جک و پیشگیری از ترکیدگی شلنگ می‌شود.

در این مدل، ریل اول به کمک سیستم هیدرولیک باز می‌شود و بقیه ریل‌ها به کمک زنجیر باز می‌شوند. درواقع مکانیسم عمل به کمک هیدرولیک و زنجیر است.. انواع آن شامل تک دکله، دو دکله (دوبلکس)، چهار دکله (چهار ستونه) و آمفی‌تئاتری می‌باشد. این دستگاه در انواع چرخ کارگاهی یا خودرویی ارائه می‌شود.

مهندس امیر رضا سنگ تراش دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران از شیراز می باشد وی فعالیت شغلی خود را در زمینه عمران آغاز کرده و هم اکنون فعالیت شغلی خود را در زمینه آسانسور ، پله برقی و بالابر ادامه داده کماکان به عنوان مدیر عامل شرکت بالابر صنعت مشغول به کار می باشد .



( خریدوفروش ) های دیگر