خریدوفروش بالابر در شهریار

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی محمدحسین شهریار از دوران کودکی تا درگذشت اوست. داستان این مجموعه تلویزیونی از سال‌ها قبل در اواخر دوره حکومت قاجار روایت می‌شود. سید اسماعیل، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده، پس از به دنیا آمدن فرزندی از همسرش، کوکب خانم تصمیم می‌گیرد برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. مردی که بعدها به شهریار معروف می‌شود تا پایان دوره کودکی در این محل می‌ماند و در این سال‌ها با ابراهیم ادیب آشنا می‌شود مردی که بعدها در زندگی او تأثیر زیادی دارد.

محمدحسین بهجت تبریزی در مدرسه‌ی متحده و فیوضات درس خواند، سیکل خود را در مدرسه‌ی فردوسی شهر تبریز به اتمام رساند و برای ادامه‌ی تحصیل رهسپار تهران شد. حضور او در مدرسه‌ی دارالفنون در سال و سپس وارد شدن به مدرسه‌ی طب در سال تا حدی مسیر زندگی او را تغییر داد؛ مسیری که گویی است.اد شهریار چندان علاقه‌ای به آن نداشت.

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.


مهندس امیر رضا سنگ تراش دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران از شیراز می باشد وی فعالیت شغلی خود را در زمینه عمران آغاز کرده و هم اکنون فعالیت شغلی خود را در زمینه آسانسور ، پله برقی و بالابر ادامه داده کماکان به عنوان مدیر عامل شرکت بالابر صنعت مشغول به کار می باشد .

مهندس علی شادمان تحصیلات خود را در دانشگاه تهران در رشته کارشناسی مهندسی تکنولوژی آسانسور و بالابر سپری کرده است. وی در زمینه طراحی، ساخت . نصب انواع آسانسورهای کششی ، پله برقی و بالابر سابقه در حدود ۸ سال دارد همچنان در این رشته مشغول به فعالیت می باشد .



( خریدوفروش ) های دیگر