فروش بالابر در فیروزکوه

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در طول مسیر این قطار، شاهکارهای معماری متعددی وجود دارند. پل ورسک یکی از مهم‌ترین سازه‌های موجود در این مسیر ۸ کیلومتری است.. این پل در ارتفاعات شهرستان سوادکوه ساخته شده. جالب است. بدانید که در ساخت این پل از هیچ فلزی است.فاده نشده و مصالح اصلی آن، فقط ملات و سیمان و شن است..

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.

طبیعت زنده و با نشاط فیروزکوه و تمام روستاهای اطراف آن، باعث شده که محیط بسیار مناسبی برای زندگی گونه‌های جانوری متنوع به وجود بیاید. حیات‌وحش این منطقه ارزش زیستی بسیاری دارد و به همین دلیل باید تحت حفاظت جدی باشد تا از آسیب‌های دنیای مدرن در امان بماند.


بالابرهای هیدرولیکی امنیت بسیار بالایی نیز دارند و نکته ویژه در مورد آن‌ها این است. که در هنگام پایین آوردن بارها و وسایل، نیازی به انرژی برق ندارند و همین موضوع باعث شده تا در مصرف برق صرفه‌جویی قابل توجهی صورت گیرد. این ویژگی باعث می‌شود که در مواقع قطع برق، نگرانی از بابت پایین آوردن وسایل وجود نداشته باشد.

مهمترین ابزار و تجهیزاتی که مهندسان و معماران در ساختمان‌سازی و ساخت­و­ساز برج‌ها است.فاده می‌کنند بالابرهای ساختمانی هستند. می‌توان گفت که اگر بالابرهای ساختمانی وجود نداشتند تقریباً برجی ساخته نمی­شد چراکه امکان انتقال و جابه‌جایی مصالح وجود نداشت.

مهندس امیر رضا سنگ تراش دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران از شیراز می باشد وی فعالیت شغلی خود را در زمینه عمران آغاز کرده و هم اکنون فعالیت شغلی خود را در زمینه آسانسور ، پله برقی و بالابر ادامه داده کماکان به عنوان مدیر عامل شرکت بالابر صنعت مشغول به کار می باشد .



( فروش ) های دیگر