اجاره بالابر در قرچک

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 


یکی از عوامل خطرساز دیگر، ترکیدگی شلنگ‌های هیدرولیک است. که موجب بروز حادثه می‌شود. تجهیزات ایمنی مانند سوپاپ اطمینان (Rapture Valve) در چنینی شرایطی با افزایش سرعت بیش از حد مجاز جک، باعث متوقف شدن جک و پیشگیری از ترکیدگی شلنگ می‌شود.

در این مدل، ریل اول به کمک سیستم هیدرولیک باز می‌شود و بقیه ریل‌ها به کمک زنجیر باز می‌شوند. درواقع مکانیسم عمل به کمک هیدرولیک و زنجیر است.. انواع آن شامل تک دکله، دو دکله (دوبلکس)، چهار دکله (چهار ستونه) و آمفی‌تئاتری می‌باشد. این دستگاه در انواع چرخ کارگاهی یا خودرویی ارائه می‌شود.

مهمترین ابزار و تجهیزاتی که مهندسان و معماران در ساختمان‌سازی و ساخت­و­ساز برج‌ها است.فاده می‌کنند بالابرهای ساختمانی هستند. می‌توان گفت که اگر بالابرهای ساختمانی وجود نداشتند تقریباً برجی ساخته نمی­شد چراکه امکان انتقال و جابه‌جایی مصالح وجود نداشت.



( اجاره ) های دیگر