فروش بالابر در ملارد

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دهستان اختر آباد از توابع بخش صفا دشت با وسعتی معادل کیلومتر مربع در کیلومتری تهران و کیلومتری غرب شهرستان ملارد قرار دارد. دهستان اختر آباد با داشتن تنوع اقلیمی، جغرافیایی و جانوری و وجود بیش از رشته قنات جاری و بیش از اثر تاریخی، فرهنگی یکی از نقاط دیدنی شهرستان شهریار است..

مسجد چهار باغ در شرق روستای چهار باغ از توابع دهستان اختر آباد بخش صفادشت واقع شده است. این مسجد از نظر معماری بنایی است. با طرح و نقشه ساده و ساختاری از خشت و گل و نمای خارجی آن از جبهه جنوبی سه فضای خشتی متصل به هم را با سطوح خارجی کاهگل شده نشان می دهد فضای غربی چایخانه ی مسجد و فضای شرقی یک انباری است. مسجد قدیم چهار باغ قدمتی برابر با اواخر دوران قاجار و عصر پهلوی دارد.

از همان سال با همت شهرداران ملارد نسیم توسعه شهری ، خدمت رسانی و شکوفایی وزیدن گرفت و میتوان گفت پس از انقلاب شهرداری ملارد گامهای بزرگی در جهت توسعه و آبادانی شهر ملارد با توجه به رشد روز افزون جمعیت ملارد برداشته است.. با هم به تماشای گوشه ای از این توسعه و آبادانی مینشینیم.


گاهی به دلیل ساخت نامناسب و یا کمبود فضا در خانه‌ها امکان است.فاده از آسانسور وجود ندارد اما ممکن است. اعضایی که در خانه سکونت دارند افرادی مانند سالمندان یا دارای محدودیت حرکتی باشند و نتوانند روزانه از پله‌ها بالا و پایین روند.

این نوع بالابرها برای امنیت بیشتر کابین دارند و مناسب جابه‌جایی افرادی که حفظ امنیت برایشان اهمیت دارد هستند. اجزای آن‌ها عبارتند از کابین، درب، ریل، سیم بکسل، تابلوی فرمان و قطعات الکتریکی و مکانیکی. کابین‌ها در انواع شیشه‌ای و غیر شیشه‌ای موجود هستند. کابین‌های شیشه‌ای قیمت بیشتری نسبت به غیر شیشه‌ای دارند.

بالابرهای صنعتی در مکان‌هایی است.فاده می‌شوند که فضای بزرگ و وسیع دارند و همچنین نیاز به قدرت بیشتری لازم است.. این بالابرها مناسب فضای کارگاهی، کارخانه‌ای و صنعتی هستند و برای جابه‌جایی بارهای بسیار سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرند. کاربردهای دیگر آن شامل انتقال آب از داخل چاه، حمل بارهای داخل کامیون و بارگیری در کارخانه‌ها و انبارهای بزرگ است.. بالابرهای صنعتی به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند.



( فروش ) های دیگر