خریدوفروش بالابر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


امروزه بالابرها را در همه جا می‌توان دید. از مساجد و سالن‌های ورزشی گرفته تا انبارهای بزرگ و کوچک و حتی مغازه‌هایی که دارای انبار در طبقه بالا یا زیرین خود هستند. علاوه­بر همه اینها از بالابرها در صنعت نیز در خطوط تولید، به منظور هم سطح سازی دو سطح متفاوت است.فاده می‌شود.

بالابرهای آکاردئونی (Scissor) یا قیچی به انواع مختلفی مانند آکاردئون خودکششی، بالابرهای زنجیری و بالابرهای کابلی تقسیم می‌شوند که هرکدام ویژگی منحصربه‌فرد خود را دارند اما ویژگی مشترک همه آنها قدرت بسیار بالا و ایمنی زیاد است..

این نوع از بالابرها بدون کابین هستند و بسیار ساده و ارزانند. بیشترین است.فاده آنها در جابه‌جایی وسایل خانگی است.. هیدرولیکی نیستند و ساختاری معمولی دارند. در این نوع به دلیل اینکه کابین و درب ندارند، احتمال بروز حادثه زیاد هست.



( خریدوفروش ) های دیگر