فروش بالابر در پردیس

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...


بالابرهای هیدرولیکی از سیستم هیدرولیک برای انتقال قدرت و نیرو است.فاده می‌کنند که این سیستم از سه قسمت مهم و اصلی کاراسلینگ یا همان کابین حرکتی، جک­های هیدرولیک و پاوریونیت تشکیل شده است.. برای جابه‌جایی کابین، نیروی مورد نیاز جک‌ها توسط پاوریونیت تأمین می‌شود. بالابرهای هیدرولیکی خود به دو قسمت عمده جک مستقیم و جک غیرمستقیم تقسیم می‌شوند.

بالابرهای ثابت جزء بالابرهای هیدرولیکی محسوب می‌شوند که در محلی ثابت نصب شده و برای جابه‌جایی بار مورد است.فاده قرار می‌گیرند. در مقایسه بالابرهای ثابت و متحرک از لحاظ قدرت، باید دانست که قدرت بالابرهای ثابت به مراتب بیشتر است.. بالابرهای ثابت به چند دسته بوم لیفت، کابلی و زنجیری، آکاردئونی و جک عمودی تقسیم می‌شوند.

بالابرهای هیدرولیکی امنیت بسیار بالایی نیز دارند و نکته ویژه در مورد آن‌ها این است. که در هنگام پایین آوردن بارها و وسایل، نیازی به انرژی برق ندارند و همین موضوع باعث شده تا در مصرف برق صرفه‌جویی قابل توجهی صورت گیرد. این ویژگی باعث می‌شود که در مواقع قطع برق، نگرانی از بابت پایین آوردن وسایل وجود نداشته باشد.



( فروش ) های دیگر