خریدوفروش بالابر در پیشوا

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن


در این مدل، ریل اول به کمک سیستم هیدرولیک باز می‌شود و بقیه ریل‌ها به کمک زنجیر باز می‌شوند. درواقع مکانیسم عمل به کمک هیدرولیک و زنجیر است.. انواع آن شامل تک دکله، دو دکله (دوبلکس)، چهار دکله (چهار ستونه) و آمفی‌تئاتری می‌باشد. این دستگاه در انواع چرخ کارگاهی یا خودرویی ارائه می‌شود.

نکات ایمنی لازم است. قبل از شروع کار و همچنین در حین انجام کار رعایت شوند. این موارد به‌طورکلی شامل بازدید و  چک کردن روزانه قطعات و اجزا دستگاه، خطر سقوط بار یا افراد، بررسی منطقه ازلحاظ وجود موانع، گودال، بررسی ارتفاع سقف در محیط‌های سربسته، دور کردن افراد از محل کار، خطرات برق‌گرفتگی و برخورد با سیم و کابل‌های هوایی، است.فاده نادرست از دستگاه، احتمال برخورد با ساختمان و موانع نوک‌تیز، حمل بار بیشتر از حد مجاز دستگاه است..

این نوع از بالابرها بدون کابین هستند و بسیار ساده و ارزانند. بیشترین است.فاده آنها در جابه‌جایی وسایل خانگی است.. هیدرولیکی نیستند و ساختاری معمولی دارند. در این نوع به دلیل اینکه کابین و درب ندارند، احتمال بروز حادثه زیاد هست.



( خریدوفروش ) های دیگر