مشاوره و اجرا برشکاری و خمکاری در بومهن

Cutting and bending-1
Cutting and bending-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.


از جمله روش‌های خمکاری ورق‌های فلزی، می‌توان از خمکاری v، فلنج، برشی، دورانی، منحنی، هوایی و  u (کانالی) نام برد. باتوجه به نوع و شکل مورد نیاز نهایی قطعه، یکی از این روش‌ها برای خمکاری ورق‌های فلزی است.فاده می‌شود. همچنین شکل سمبه و پانچ نیز تغییر می کند. شرکت آهن تاپ با در اختیار داشتن ماشین آلات به روز و مجهز، عملیات خمکاری انواع ورق های فلزی را مطابق نیاز شما و در اسرع وقت انجام می دهد.

گروه صنعتی آهن پارس با دارا بودن کادری مجرب از مهندسین و متخصصان آمادگی ارائه انواع خدمات مشاوره، طراحی و بازرگانی در زمینه های صنعتی و ساختمانی را دارد. گروه صنعتی آهن پارس با دارا بودن کادری مجرب از مهندسین و متخصصان آمادگی ارائه انواع خدمات مشاوره، طراحی و بازرگانی در زمینه های صنعتی و ساختمانی را دارد.

کارگاه صنعتی برش و خم فجر در سال ۸ وبا سابقه از سال ۵ با مدیریت جناب مهندس علی محمد طالبی فعالیت خود را در زمینه قطعات فلزی و همچنین مشاوره و ساخت انواع قطعات صنعتی و فلزی در منطقه پاکدشت ( خاتون آباد ) آغاز نمود ،تجهیزات این کارگاه عبارت است. از دستگاه گیوتین پایابرش متری ۵ میل برش ، دستگاه خم پرس بریگ متری با توانایی خم ورق تا ضـخامت میل ، گوتین متری هیدرولیک میل برش ، دستگاه خم پرس برک متری با قابلیت خم ۵ میل ، دســتگاه گوتین مکانیکی /۵ متری میل برش ، دستگاه پانچ هیدرولیک با قابلیت پانچ ورق تا ضخامت میل تا کنون این کارگاه همکاری های متعددی با ارگان های دولتی و شخصی از قبیل کارخانه کناف ایران ، شرکت ارتعاشات صنعتی ایران ، کارخانه سیمان جاده خاوران ، صنایع دفاع و … بزرگ داشــته و دارد. امیدواریم با یاری خداوند متعال در راستای رشد و شکوفایی اقتصاد ایران عزیزمان با تکیه بر دانش و تجربه چندین ساله بتوانیم خدمات شایانی برای مشتریان عزیز فراهم نمائیم..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر