مشاوره و اجرا برشکاری و خمکاری در جنوب تهران

Cutting and bending-1
Cutting and bending-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در باور عامه مردم تهران جنوب شهر از قدیم این منطقه به مردانگی و مرام و معرفت شهرت داشته اند. مناطق جنوب شهر تهران در ورزش به خصوص کشتی و فوتبال سرآمد در کشور ایران هستند. در سیاست جمهوری اسلامی ایران بسیاری از مناطق پایین شهر هستند.

جوادیه بر اساس مساحت بیشترین تراکم جمعیت را دارد و ورزشکاران متعددی از جمله فوتبالیست ها و کشتی گیران از این منطقه مسیر شهرت خود را آغاز کرده اند.  جوادیه از سمت جنوب به بزرگراه تندگویان ، سمت غرب به بزرگراه نواب و شمال به محله راه آهن محدود می شود. وجود بوستان ولایت ، فرهنگسرای بهمن و بیمارستان بهارلو در کنار این محله سبب شده از نظر امکانات نسبت به دیگر محله های جنوب شهر وضعیت بهتری داشته و این محله را از شرایط جزیره ای خود خارج کند. مهمترین  خیابان محله جوادیه متری می باشد که در مراسمات مذهبی شور و حال خاصی را به خود میگیرد.

منطقه تهران دارای بافت قدیمی و تا حدودی فرسوده است. که در جنوب غربی تهران قرار دارد، سابقه ی شکل گیری و زندگی در این محله را به سال نسبت داده اند، عمده ی جمعیت این مناطق را مهاجرانی که در دهه های تا به این منطقه آمدند تشکیل داده اند.


برای انجام خمکاری ورق های فلزی، از دستگاه های مختلفی است.فاده می شود. از ماشین های رایج برای این کار، دستگاه CNC پرس برک است.. برای خمکاری، ورق فلزی به روی قطعه ای تو خالی نام سمبه قرار می گیرد و به وسیله اعمال فشار صفحات سنگینی ثابت نگه داشته می شود. به طور معمول مقدار فشار این صفحات و پانچ جداگانه کنترل می شود. سپس ابزار فولادی و سنگین که پانچ نام دارد با اعمال فشار از بالا، ورق را خم می کند. زاویه خم شدن ورق بستگی به میزان فشار وارد شده توسط پانچ دارد. بنابراین تنظیم میزان فشار پانچ پرس برک باید با دقت انجام شود.

شکل نهایی ورق خم شده نیز بستگی به شکل سنبه و پانچ دارد. سمبه و پانچ در یک دستگاه پرس برک طبق شکل قطعه مورد نیاز تغییر می کنند. ممکن است. ورق فلزی پس از خمکاری نیاز به پرداخت داشته باشد که توسط دستگاه های مخصوص انجام خواهد شد یا ممکن است. لبه های کار به وسیله پرس برک پانچ شوند تا نیاز کمتری به پرداخت داشته باشیم.

دستگاه های پرس برک علاوه بر خمکاری ورق های فلزی قادر به عملیات دیگری نیز می باشند، مثلا می توانند در ورقه سوراخ ایجاد کنند. می توانند با تعویض پانچ طرح های مشبک به اشکال مختلف روی ورق ایجاد کنند. دستگاه پرس برک می تواند میان ورق فلزی شکاف ایجاد کند. همچنین بعضی از دستگاه های خم کاری ورق فلزی، قادر به برش ورق ها نیز هستند و می توانند به صورت خطوط صاف و نواری برش بزنند. می توان شکافی با شکل دلخواه هم به وسیله چندبار پانچ کردن روی ورق ایجاد کرد. برای خمکاری ورق‌های فلزی با زاویه بیش از درجه، نیاز به ابزارهای خاصیست که قادر به تولید نیروی فشاری افقی نیز باشند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر