مشاوره و اجرا برشکاری و خمکاری در شهر ری

Cutting and bending-1
Cutting and bending-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.


خمکاری ورق های فلزی یکی از عملیات بسیار پرکاربرد در صنعت است.. برای مقاصد گوناگونی چون ساخت باکس فلزی در صنعت الکترونیک، ساختمان سازی، دامداری و کشاورزی، کشتی سازی، کارخانجات و … است.فاده می‌شود. خمکاری ورق‌های فلزی عملی مکانیکی است. که در آن به ورق فشار وارد شده و باعث خم و زاویه‌دار شدن آن می‌شود. خمکاری ورق‌های فلزی روش‌های گوناگونی دارد.با توجه به مواردی چون جنس ورق، ضخامت آن، طرح مورد نظر برای خم کردن و میزان خمش، باید روش مناسب را انتخاب کرد. همچنین با توجه به جنس ورق فلزی باید مشخص کرد که خمکاری ورق‌های فلزی به صورت گرم اجرا شود یا به صورت سرد و در دمای پایین انجام شود. اگر کربن موجود در ورق فلزی مقداری بیش از . درصد باشد، قابلیت خمکاری این ورق ها کاهش می یابد و برای خم کردن، باید ابتدا آن‌ها را گرم کرد.

گروه صنعتی آهن پارس با دارا بودن کادری مجرب از مهندسین و متخصصان آمادگی ارائه انواع خدمات مشاوره، طراحی و بازرگانی در زمینه های صنعتی و ساختمانی را دارد. گروه صنعتی آهن پارس با دارا بودن کادری مجرب از مهندسین و متخصصان آمادگی ارائه انواع خدمات مشاوره، طراحی و بازرگانی در زمینه های صنعتی و ساختمانی را دارد.

از جمله روش‌های خمکاری ورق‌های فلزی، می‌توان از خمکاری v، فلنج، برشی، دورانی، منحنی، هوایی و  u (کانالی) نام برد. باتوجه به نوع و شکل مورد نیاز نهایی قطعه، یکی از این روش‌ها برای خمکاری ورق‌های فلزی است.فاده می‌شود. همچنین شکل سمبه و پانچ نیز تغییر می کند. شرکت آهن تاپ با در اختیار داشتن ماشین آلات به روز و مجهز، عملیات خمکاری انواع ورق های فلزی را مطابق نیاز شما و در اسرع وقت انجام می دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر