مشاوره و اجرا برشکاری و خمکاری در پردیس

Cutting and bending-1
Cutting and bending-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...


دستگاه های پرس برک علاوه بر خمکاری ورق های فلزی قادر به عملیات دیگری نیز می باشند، مثلا می توانند در ورقه سوراخ ایجاد کنند. می توانند با تعویض پانچ طرح های مشبک به اشکال مختلف روی ورق ایجاد کنند. دستگاه پرس برک می تواند میان ورق فلزی شکاف ایجاد کند. همچنین بعضی از دستگاه های خم کاری ورق فلزی، قادر به برش ورق ها نیز هستند و می توانند به صورت خطوط صاف و نواری برش بزنند. می توان شکافی با شکل دلخواه هم به وسیله چندبار پانچ کردن روی ورق ایجاد کرد. برای خمکاری ورق‌های فلزی با زاویه بیش از درجه، نیاز به ابزارهای خاصیست که قادر به تولید نیروی فشاری افقی نیز باشند.

کارگاه صنعتی برش و خم فجر در سال ۸ وبا سابقه از سال ۵ با مدیریت جناب مهندس علی محمد طالبی فعالیت خود را در زمینه قطعات فلزی و همچنین مشاوره و ساخت انواع قطعات صنعتی و فلزی در منطقه پاکدشت ( خاتون آباد ) آغاز نمود ،تجهیزات این کارگاه عبارت است. از دستگاه گیوتین پایابرش متری ۵ میل برش ، دستگاه خم پرس بریگ متری با توانایی خم ورق تا ضـخامت میل ، گوتین متری هیدرولیک میل برش ، دستگاه خم پرس برک متری با قابلیت خم ۵ میل ، دســتگاه گوتین مکانیکی /۵ متری میل برش ، دستگاه پانچ هیدرولیک با قابلیت پانچ ورق تا ضخامت میل تا کنون این کارگاه همکاری های متعددی با ارگان های دولتی و شخصی از قبیل کارخانه کناف ایران ، شرکت ارتعاشات صنعتی ایران ، کارخانه سیمان جاده خاوران ، صنایع دفاع و … بزرگ داشــته و دارد. امیدواریم با یاری خداوند متعال در راستای رشد و شکوفایی اقتصاد ایران عزیزمان با تکیه بر دانش و تجربه چندین ساله بتوانیم خدمات شایانی برای مشتریان عزیز فراهم نمائیم..

خمکاری ورق های فلزی یکی از عملیات بسیار پرکاربرد در صنعت است.. برای مقاصد گوناگونی چون ساخت باکس فلزی در صنعت الکترونیک، ساختمان سازی، دامداری و کشاورزی، کشتی سازی، کارخانجات و … است.فاده می‌شود. خمکاری ورق‌های فلزی عملی مکانیکی است. که در آن به ورق فشار وارد شده و باعث خم و زاویه‌دار شدن آن می‌شود. خمکاری ورق‌های فلزی روش‌های گوناگونی دارد.با توجه به مواردی چون جنس ورق، ضخامت آن، طرح مورد نظر برای خم کردن و میزان خمش، باید روش مناسب را انتخاب کرد. همچنین با توجه به جنس ورق فلزی باید مشخص کرد که خمکاری ورق‌های فلزی به صورت گرم اجرا شود یا به صورت سرد و در دمای پایین انجام شود. اگر کربن موجود در ورق فلزی مقداری بیش از . درصد باشد، قابلیت خمکاری این ورق ها کاهش می یابد و برای خم کردن، باید ابتدا آن‌ها را گرم کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر