مشاوره و اجرا برشکاری و خمکاری در پیشوا

Cutting and bending-1
Cutting and bending-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»


کارگاه صنعتی برش و خم فجر در سال ۸ وبا سابقه از سال ۵ با مدیریت جناب مهندس علی محمد طالبی فعالیت خود را در زمینه قطعات فلزی و همچنین مشاوره و ساخت انواع قطعات صنعتی و فلزی در منطقه پاکدشت ( خاتون آباد ) آغاز نمود ،تجهیزات این کارگاه عبارت است. از دستگاه گیوتین پایابرش متری ۵ میل برش ، دستگاه خم پرس بریگ متری با توانایی خم ورق تا ضـخامت میل ، گوتین متری هیدرولیک میل برش ، دستگاه خم پرس برک متری با قابلیت خم ۵ میل ، دســتگاه گوتین مکانیکی /۵ متری میل برش ، دستگاه پانچ هیدرولیک با قابلیت پانچ ورق تا ضخامت میل تا کنون این کارگاه همکاری های متعددی با ارگان های دولتی و شخصی از قبیل کارخانه کناف ایران ، شرکت ارتعاشات صنعتی ایران ، کارخانه سیمان جاده خاوران ، صنایع دفاع و … بزرگ داشــته و دارد. امیدواریم با یاری خداوند متعال در راستای رشد و شکوفایی اقتصاد ایران عزیزمان با تکیه بر دانش و تجربه چندین ساله بتوانیم خدمات شایانی برای مشتریان عزیز فراهم نمائیم..

شکل نهایی ورق خم شده نیز بستگی به شکل سنبه و پانچ دارد. سمبه و پانچ در یک دستگاه پرس برک طبق شکل قطعه مورد نیاز تغییر می کنند. ممکن است. ورق فلزی پس از خمکاری نیاز به پرداخت داشته باشد که توسط دستگاه های مخصوص انجام خواهد شد یا ممکن است. لبه های کار به وسیله پرس برک پانچ شوند تا نیاز کمتری به پرداخت داشته باشیم.

دستگاه های پرس برک علاوه بر خمکاری ورق های فلزی قادر به عملیات دیگری نیز می باشند، مثلا می توانند در ورقه سوراخ ایجاد کنند. می توانند با تعویض پانچ طرح های مشبک به اشکال مختلف روی ورق ایجاد کنند. دستگاه پرس برک می تواند میان ورق فلزی شکاف ایجاد کند. همچنین بعضی از دستگاه های خم کاری ورق فلزی، قادر به برش ورق ها نیز هستند و می توانند به صورت خطوط صاف و نواری برش بزنند. می توان شکافی با شکل دلخواه هم به وسیله چندبار پانچ کردن روی ورق ایجاد کرد. برای خمکاری ورق‌های فلزی با زاویه بیش از درجه، نیاز به ابزارهای خاصیست که قادر به تولید نیروی فشاری افقی نیز باشند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر