اسلامشهر را در آغاز روستاهای چندی تشکیل میداد؛ به گونهای که کهنترین قنات، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشکده زرتشتیان باستان (در نزدیکی ایرین) و گردشگاههای ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بودهاست. سالور بهدلیل نزدیکی به
تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ بهعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .
ایجاد کارخانههای بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه چون ارج، کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و … موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آنها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بودهاست. نبود برنامهریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژهای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده است..
دریک تعریف کلی می توان گفت که ، بوشها است.وانهای توخالی هستند که جهت آسان کردن و سرعت بخشیدن به فرآیند تعمیر و افزایش قطر داخلی و همچنین برای خنک کردن و روغن کاری بهتر در مسیر های رفت و برگشتی مورد است.فاده قرار می گیرند، که بعضی از آنها به بدنه سیلندر متصل هستند ولی بعضی دیگر یک قطعه مجزا هستند.
بهترین تولیدکنندهٔ شناختهشدهٔ بولدوزر در دنیا کارخانهٔ کاترپیلار میباشد که تمام محبوبیتش را با ساخت ماشینآلات مقاوم و قابل اطمینان کسب کردهاست. این ماشینآلات از تغییر دادن تراکتورها بوجودآمدند و تبدیل به ماشینآلات عظیم راهسازی شدند و در ادامه در مصارف نظامی نیز بکار گرفته شدند. شناختهشدهترین مدل ماشینآلات کاترپیلار مدل D میباشد که در پاکسازی
بوشها قطعات است.وانهای توخالی هستند که در داخل حفرههای موجود در بدنه سیلندر قرار دارند. در واقع در تعدادی از موتورهای ماشینآلات راهسازی گاهی پیستونها داخل سیلندر بصورت مستقل کار میکنند یا در بعضی دیگر از موتورها یک قطعه است.وانهای بنام بوش میان سیلندر و پیستون قرار میگیرد. بوشها انرژی را از اجسام متحرک به اجسام دیگیر انتقال میدهند که در واقع نوعی مرز بین اجزا دستگاه ایجاد میکند و کار عایق ارتعاشی را نیز انجام میدهد. همچنین در تولید بوشها باید اینرا در نظر گرفت که از انبساط نابرابر که باعث تغییر شکل آنها در اثر گرما میشود جلوگیری کرد.
تا اینجا متوجه شدیم که تعریف اصلی بوش چیست حالا دلیل است.فاده از بوش در سیلندر را هم مشخص می کنیم. زمانی که بدنه داخلی سیلندر بنا به دلایل مختلف در اثر سایش آسیب ببیند، آگر بدنه سیلندر به صورت یک تکه باشد برای رفع مشکل خراشیدگی ، باید بدنه داخلی آن را تراشکاری کرد که کاری پر هزینه و زمان بر می باشد و همچنین باعث بزرگ شدن قطر سیلندر هم می شود. اما زمانی که موتور، بوش جدا داشته باشد بوش را از موتور جدا کرده و تعویض انجام می گیرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با است.فاده از طراحان گرافیک است.. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد است.فاده قرار گیرد.