استفاده از تور پیست اسکی دیزین یکی از راههای است.فاده راحتتر از امکانات دهکده دیزین است. که از طرف اکثر اسکیبازان حرفهای پیشنهاد میشود. این تورها معمولا سه روزه برگزار میشوند. بهطور کلی انتخاب تور برای خانوادهها و اکیپهای دوستانه نیز مناسب است.. سه گزینه برای اقامت یک یا چند شبه در دهکده دیزین وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.
از خاطرهانگیزترین تفریحات برفی و بخش جدانشدنی فصل زمستان، ساختن آدمبرفی است.. در مجموعه دیزین سالانه جشنوارهای با عنوان جشنواره آدمبرفی برگزار میشود و به سازنده بهترین آدمبرفی هدیهای تعلق میگیرد.
ساخت امکانات مختلف در دیزین از سال آغاز شد و به تدریج امکاناتی از جمله ساخت جاده، نصب تلهسیژ، اولین تلهکابین ایران (تلهکابین شاله)، نصب تلهاسکی مبتدی در این منطقه ایجاد شد. در سال نیز با ورود بخش خصوصی به این منطقه و سرمایهگذاری مناسب، توسعه این منطقه آغاز شد.
دریک تعریف کلی می توان گفت که ، بوشها است.وانهای توخالی هستند که جهت آسان کردن و سرعت بخشیدن به فرآیند تعمیر و افزایش قطر داخلی و همچنین برای خنک کردن و روغن کاری بهتر در مسیر های رفت و برگشتی مورد است.فاده قرار می گیرند، که بعضی از آنها به بدنه سیلندر متصل هستند ولی بعضی دیگر یک قطعه مجزا هستند.
این شرکت در سال و همزمان با شرکت خدمات فنی راه لیبهر،به منظور تامین قطعات ماشین آلات راهسازی ومعدنی تاسیس شد؛این شرکت همچنین توانسته نمایندگی انحصاری چندین شرکت تولید کننده ماشین آلات راهسازی وتامین کننده قطعات را در ایران اخذ نماید؛ که از جمله آن میتوان به شرکت سیم لاین آمریکا،تولید کننده دستگاه های درزگیر و تولید کننده پچر های آسفالت ، شرکت پیچ و مهره آژاکس است.رالیا و همچنین شرکت VSS آمریکا تولید کننده دستگاه میکروسرفسینگ و چیپسیلر اشاره کرد
بهترین تولیدکنندهٔ شناختهشدهٔ بولدوزر در دنیا کارخانهٔ کاترپیلار میباشد که تمام محبوبیتش را با ساخت ماشینآلات مقاوم و قابل اطمینان کسب کردهاست. این ماشینآلات از تغییر دادن تراکتورها بوجودآمدند و تبدیل به ماشینآلات عظیم راهسازی شدند و در ادامه در مصارف نظامی نیز بکار گرفته شدند. شناختهشدهترین مدل ماشینآلات کاترپیلار مدل D میباشد که در پاکسازی
بوشها قطعات است.وانهای توخالی هستند که در داخل حفرههای موجود در بدنه سیلندر قرار دارند. در واقع در تعدادی از موتورهای ماشینآلات راهسازی گاهی پیستونها داخل سیلندر بصورت مستقل کار میکنند یا در بعضی دیگر از موتورها یک قطعه است.وانهای بنام بوش میان سیلندر و پیستون قرار میگیرد. بوشها انرژی را از اجسام متحرک به اجسام دیگیر انتقال میدهند که در واقع نوعی مرز بین اجزا دستگاه ایجاد میکند و کار عایق ارتعاشی را نیز انجام میدهد. همچنین در تولید بوشها باید اینرا در نظر گرفت که از انبساط نابرابر که باعث تغییر شکل آنها در اثر گرما میشود جلوگیری کرد.
تا اینجا متوجه شدیم که تعریف اصلی بوش چیست حالا دلیل است.فاده از بوش در سیلندر را هم مشخص می کنیم. زمانی که بدنه داخلی سیلندر بنا به دلایل مختلف در اثر سایش آسیب ببیند، آگر بدنه سیلندر به صورت یک تکه باشد برای رفع مشکل خراشیدگی ، باید بدنه داخلی آن را تراشکاری کرد که کاری پر هزینه و زمان بر می باشد و همچنین باعث بزرگ شدن قطر سیلندر هم می شود. اما زمانی که موتور، بوش جدا داشته باشد بوش را از موتور جدا کرده و تعویض انجام می گیرد.