خریدوفروش بلدوزر در شهر جدید اندیشه

bulldozer-1
bulldozer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.


دریک تعریف کلی می توان گفت که ، بوش‌ها است.وانه‌ای توخالی هستند که جهت آسان کردن و سرعت بخشیدن به فرآیند تعمیر و افزایش قطر داخلی و همچنین برای خنک کردن و روغن کاری بهتر در مسیر های رفت و برگشتی مورد است.فاده قرار می گیرند، که بعضی از آنها به بدنه سیلندر متصل هستند  ولی بعضی دیگر یک قطعه مجزا هستند.

این شرکت در سال و همزمان با شرکت خدمات فنی راه لیبهر،به منظور تامین قطعات ماشین آلات راهسازی ومعدنی تاسیس شد؛این شرکت همچنین توانسته نمایندگی  انحصاری چندین شرکت تولید کننده ماشین آلات راهسازی وتامین کننده قطعات را در ایران اخذ نماید؛ که از جمله آن میتوان به شرکت سیم لاین آمریکا،تولید کننده دستگاه های درزگیر و تولید کننده پچر های آسفالت ، شرکت پیچ و مهره آژاکس است.رالیا و همچنین شرکت VSS آمریکا تولید کننده دستگاه میکروسرفسینگ و چیپسیلر اشاره کرد

تا اینجا متوجه شدیم که تعریف اصلی بوش چیست حالا دلیل است.فاده از بوش در سیلندر را هم مشخص می کنیم. زمانی که بدنه داخلی سیلندر بنا به دلایل مختلف در اثر سایش آسیب ببیند، آگر بدنه سیلندر به صورت یک تکه باشد برای رفع مشکل خراشیدگی ، باید بدنه داخلی آن را تراشکاری کرد که کاری پر هزینه و زمان بر می باشد و همچنین باعث بزرگ شدن قطر سیلندر هم می شود. اما زمانی که موتور، بوش جدا داشته باشد بوش را از موتور جدا کرده و تعویض انجام می گیرد.



( خریدوفروش ) های دیگر