فروش بلدوزر در شهر جدید اندیشه

bulldozer-1
bulldozer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.


بهترین تولیدکنندهٔ شناخته‌شدهٔ بولدوزر در دنیا کارخانهٔ کاترپیلار می‌باشد که تمام محبوبیتش را با ساخت ماشین‌آلات مقاوم و قابل اطمینان کسب کرده‌است. این ماشین‌آلات از تغییر دادن تراکتورها بوجودآمدند و تبدیل به ماشین‌آلات عظیم راهسازی شدند و در ادامه در مصارف نظامی نیز بکار گرفته شدند. شناخته‌شده‌ترین مدل ماشین‌آلات کاترپیلار مدل D می‌باشد که در پاکسازی

این شرکت در سال و همزمان با شرکت خدمات فنی راه لیبهر،به منظور تامین قطعات ماشین آلات راهسازی ومعدنی تاسیس شد؛این شرکت همچنین توانسته نمایندگی  انحصاری چندین شرکت تولید کننده ماشین آلات راهسازی وتامین کننده قطعات را در ایران اخذ نماید؛ که از جمله آن میتوان به شرکت سیم لاین آمریکا،تولید کننده دستگاه های درزگیر و تولید کننده پچر های آسفالت ، شرکت پیچ و مهره آژاکس است.رالیا و همچنین شرکت VSS آمریکا تولید کننده دستگاه میکروسرفسینگ و چیپسیلر اشاره کرد

دریک تعریف کلی می توان گفت که ، بوش‌ها است.وانه‌ای توخالی هستند که جهت آسان کردن و سرعت بخشیدن به فرآیند تعمیر و افزایش قطر داخلی و همچنین برای خنک کردن و روغن کاری بهتر در مسیر های رفت و برگشتی مورد است.فاده قرار می گیرند، که بعضی از آنها به بدنه سیلندر متصل هستند  ولی بعضی دیگر یک قطعه مجزا هستند.



( فروش ) های دیگر