فروش بلدوزر در غرب تهران

bulldozer-1
bulldozer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آخرین و مدرن ترین و بزرگترین منطقه‌ در همسایگی مناطق ۵ و معروف به قطب گردشگری تهران ، دارای آخرین است.اندارد های جهانی شهرسازی ، دارای بیشترین سرانه فضای سبز به دلیل بنا شدن در منطقه ای موسوم به ریه های تهران و عنوان رکورد دار ساخت و ساز در شهر تهران .

از جمله قدیمی ترین محله های این منطقه می توان به دهکده المپیک اشاره کرد. این منطقه بیشتر دارای بافتی قدیمی و خانه هایی ویلایی می باشد. اما علاوه بر این شهرک ها و مناطق دیگری در این منطقه وجود دارد که از آن ها می توان به زیبا دشت بالا، زیبا دشت پایین، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، شهرک گلستان، گلستان شرقی، گلستان غربی، امید، شهید باقری، دژبان، پیکان شهر، آزاد شهر، شهرک راه آهن، شریف اشاره کرد. اهر کدام از این مناطق بافت هایی متفاوت و همچنین منحصر به فرد دارد. اما به طور کلی تمامی شهرک ها و محله های غرب تهران که در منطقه قرار دارند بسیار با صفا می باشند. اگر به غرب تهران سفر کرده باشید به وضوح می توانید با صفا بودن این محله ها را ببینید. 

بی شک اگر شما از تهرانی ها بخواهید محله برجسته شهر خود را معرفی کنند شهرک اکباتان به عنوان یکی از این محله ها خواهد بود. شهرک اکباتان که پیش از انقلاب اسلامی ساخت و ساز آن شروع شد بخشی از پروژه سکونت کارکنان شرکت هواپیمایی هما بود که امروزه به یکی سمبل های شهر تهران تبدیل شده است.. این شهرک که بنا به گفته بسیاری اولین خانه سازمانی در ایران می باشد دارای فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود می باشد و بخشی از منطقه تهران به حساب می آید.


دریک تعریف کلی می توان گفت که ، بوش‌ها است.وانه‌ای توخالی هستند که جهت آسان کردن و سرعت بخشیدن به فرآیند تعمیر و افزایش قطر داخلی و همچنین برای خنک کردن و روغن کاری بهتر در مسیر های رفت و برگشتی مورد است.فاده قرار می گیرند، که بعضی از آنها به بدنه سیلندر متصل هستند  ولی بعضی دیگر یک قطعه مجزا هستند.

این شرکت در سال و همزمان با شرکت خدمات فنی راه لیبهر،به منظور تامین قطعات ماشین آلات راهسازی ومعدنی تاسیس شد؛این شرکت همچنین توانسته نمایندگی  انحصاری چندین شرکت تولید کننده ماشین آلات راهسازی وتامین کننده قطعات را در ایران اخذ نماید؛ که از جمله آن میتوان به شرکت سیم لاین آمریکا،تولید کننده دستگاه های درزگیر و تولید کننده پچر های آسفالت ، شرکت پیچ و مهره آژاکس است.رالیا و همچنین شرکت VSS آمریکا تولید کننده دستگاه میکروسرفسینگ و چیپسیلر اشاره کرد

بیشتر مواقع، بولدوزرها بزرگ و دارای موتورهای قدرتمند می‌باشند. چرخ زنجیری به آن‌ها قابلیت مانوور بسیار عالی در زمین‌های نامسطح و ناهموار می‌دهد. زنجیرهای پهن، وزن ماشین را در فضای گسترده‌ای پخش می‌کند و مانع فرورفتن و گیرکردن ماشین در زمین‌های شنی و گِلی می‌شود. زنجیرهای فوق پهن به زنجیرهای باتلاقی شهرت دارند. قدرت ایستایی زیاد بولدوزر به زمین و تقسیم‌کنندهٔ



( فروش ) های دیگر