خریدوفروش بلدوزر در لواسان

bulldozer-1
bulldozer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر خودرو شخصی ندارید کافی است. با مترو یا بی آر تی تا فلکه چهارم تهران‌پارس بیایید. اینجا می‌توانید سوار تاکسی‌های لواسان شوید. اگر می‌خواهید بدون دردسر خودتان را به ایستگاه لواسان برسانید بهتر است. سوار مترو شده و در ایستگاه حقانی از آن پیاده شوید. در ایستگاه حقانی برای آمدن به اینجا اتوبوس‌هایی وجود دارد. 

خرید یکی از تفریحات گردشگران در سفر است.. گردشگران لواسان نیز در سفر به این شهر مراکز خرید شهر را دوست دارند. برخی از مراکز خرید لواسان به تازگی احداث شده است. ولی بازار قدیم لواسان از مهم‌ترین بازارهای خرید شهر محسوب می‌شود. اسکای سنتر، مهم‌ترین و مجلل‌ترین مرکز خرید لواسان است.. این مرکز خرید در طبقه احداث شده و چشم‌اندازی زیبا به سد لتیان دارد. یکی دیگر از مراکز خرید لواسان، سالیان است.. فروشگاه سالیان از معروف‌ترین فروشگاه‌های ایران است. که در شهرهای مختلف شعبه دارد. این فروشگاه در سه طبقه انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه را به فروش می‌رساند.

آبشار کفترلو در کیلومتری شمال روستای کند علیا در دره‌ای بسیار زیبا قرار گرفته است.. برای دسترسی به این آبشار از روستا باید حدود ٫۵ ساعت پیاده‌روی کنید یا می‌توانید این مسیر را با خودرو بروید؛ هرچند برای است.فاده از زیبایی‌های مسیر و پیچ‌وخم‌های جاده در میان باغ‌های گیلاس و آلبالو بهتر است. کمی پیاده‌روی را به جان بخرید. در فصل تابستان این مسیر به‌لطف سایه خنک درختان کوچه باغ‌ها و زیبایی چشم‌نواز آن‌ها، جذابیتی دوچندان پیدا می‌کند. 


بیشتر مواقع، بولدوزرها بزرگ و دارای موتورهای قدرتمند می‌باشند. چرخ زنجیری به آن‌ها قابلیت مانوور بسیار عالی در زمین‌های نامسطح و ناهموار می‌دهد. زنجیرهای پهن، وزن ماشین را در فضای گسترده‌ای پخش می‌کند و مانع فرورفتن و گیرکردن ماشین در زمین‌های شنی و گِلی می‌شود. زنجیرهای فوق پهن به زنجیرهای باتلاقی شهرت دارند. قدرت ایستایی زیاد بولدوزر به زمین و تقسیم‌کنندهٔ

بوش‌ها قطعات است.وانه‌ای توخالی هستند که در داخل حفره‌های موجود در بدنه سیلندر قرار دارند. در واقع در تعدادی از موتورهای ماشین‌آلات راهسازی گاهی پیستون‌ها داخل سیلندر بصورت مستقل کار می‌کنند یا در بعضی دیگر از موتورها یک قطعه است.وانه‌ای بنام بوش میان سیلندر و پیستون قرار می‌گیرد. بوش‌ها انرژی را از اجسام متحرک به اجسام دیگیر انتقال می‌دهند که در واقع نوعی مرز بین اجزا دستگاه ایجاد می‌کند و کار عایق ارتعاشی را نیز انجام می‌دهد. همچنین در تولید بوش‌ها باید این‌را در نظر گرفت که از انبساط نابرابر که باعث تغییر شکل آنها در اثر گرما می‌شود جلوگیری کرد.

بهترین تولیدکنندهٔ شناخته‌شدهٔ بولدوزر در دنیا کارخانهٔ کاترپیلار می‌باشد که تمام محبوبیتش را با ساخت ماشین‌آلات مقاوم و قابل اطمینان کسب کرده‌است. این ماشین‌آلات از تغییر دادن تراکتورها بوجودآمدند و تبدیل به ماشین‌آلات عظیم راهسازی شدند و در ادامه در مصارف نظامی نیز بکار گرفته شدند. شناخته‌شده‌ترین مدل ماشین‌آلات کاترپیلار مدل D می‌باشد که در پاکسازی



( خریدوفروش ) های دیگر