اجاره بکهو در رودهن

Bekho-1
Bekho-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر کیلومتر به سمت شمال شرقی رودهن حرکت کنید، در جاده هراز به پیست اسکی بین‌المللی آبعلی می‌رسید. این پیست اسکی از آذر ماه تا فروردین ماه هرسال، میزبان هزاران گردشگر و ورزشکاری است. که برای تفریح و ورزش از این پیست بازدید می‌کنند. حوالی نوروز می‌توانید یک روز به‌یاد‌ماندنی را در پیست آبعلی بگذرانید و وداعی خاطره‌انگیز با زمستان برفی داشته باشید. در معرفی رودهن باید به این نکته اشاره کنیم که پیست آبعلی نخستین پیست اسکی کشور محسوب می‌شود.

زیبایی دشت با وجود گوسفندان و گل و گیاهان در کنار رودخانه‌ها و چشمه‌هایی که در این دشت به وفور یافت می‌شوند، دو چندان می‌شود‌. در این منطقه‌ی بکر حیوانات دیگری همچون خرس، گربه‌ی وحشی، پلنگ، گرگ، شغال، روباه، اسب وحشی و&#; زندگی می‌کنند. البته پوشش حیوانی ارزشمند این منطقه باعث شده این منطقه جزو مناطق حفاظت شده است.ان تهران به حساب بیاید. علاوه‌براین، در رودخانه‌های این دشت تماشایی، نوعی ماهی کمیاب در جهان با نام قزل‌آلای خال قرمز رنگین‌کمان زندگی می‌کند که صید بدون مجوز آن غیرقانونی است.. سبزی‌های دارویی و کوهی و انواع قارچ‌ها نیز در دشت سیاه پالاس وجود دارند و اهمیت این منطقه را بیشتر نشان می‌دهند. شما می‌توانید از بلوار شریعتی رودهن به دشت سیاه پالاس برسید.

همچنین وجود روستاهای سرسبز، اماکن تاریخی و تفریحی و جذابیت‌های منحصر به فرد طبیعی در رودهن کمک زیادی به اقتصاد این شهر کرده، چرا که سالانه شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی، به رودهن سفر می‌کنند در ضمن زمینه مناسبی برای رشد و توسعه روزافزون شهرهای رودهن و آبعلی و روستاهای اطراف این شهرها فراهم خواهد شد.


استفاده از ابزار بکهو لودر به شما کمک می‌کند تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و در زمان کمتر، کار بیشتری انجام دهید. شما باید برای بکهو یک اپراتور مناسب انتخاب کنید. اپراتور باید آموزش ببیند و برای کنترل بکهو تمرکز و مهارت کافی داشته باشد. نکات ایمنی که در هنگام کار با این دستگاه باید رعایت کنید به شرح زیر هستند:

 پردیس صنعت نمايندگي فروشی انواع دستگاه و ماشين آلات صنعتي و ماشين سازي و  خرید و فروش قیمت انواع دستگاه ليفتراك كمپرسور بالابر بلوئر جرثقيل سقفي و سازه سازي و طراحي و نصب سیار و خانگی، دستی و اتوماتیک و دست دوم - دستگاه ها محصولاتي از ايتاليا آلمان فرانسه ايران آمريكا چين بلغارستان انگليس تايوان و...

فعالیت بکهو ماشین ابندا از حدود سال پیش در زمینه تامین قطعات ماشین آلات کشاورزی از قبیل بیل های قابل نصب بر روی تراکتورها (فرانت لودر) و بیل های قابل نصب در قسمت عقب ماشین آلات کشاورزی (بکهو) آغاز و از حدود سال پیش  فعالیت خود را بصورت تخصصی در بخش ماشن آلات راهسازی توسعه داده است.



( اجاره ) های دیگر